• Tehus

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Kikade in på Sara O:s (simsarabim) sida på Facebook nu, verkar som det har hänt grejer där. =)

• Tehus

Det står ju inte vilken sort det blev! Bara folk som sagt grattis än så länge så då får man väl anta att "den" har kommit ut. =) Hon skriver väl när hon kan/orkar. Antar att de är kvar på BB nu.

• Tehus

Skulle gärna hänga med på en lunch/fika någon dag men just nu tar jag mig ingenstans på vardagarna, maken har bilen till jobbet och promenera går helt enkelt inte. Om någon med bil skulle ha möjlighet att plocka upp mig följer jag gärna med, om inte lillen bestämt sig för att titta ut förstås (BF måndag). Bor på uppe på Rydsberget, Hejderidareslingan...

• Tehus

Mia: jättegulligt! Då följer jag gärna med!

Både tisdag och onsdag ser ut att funka för min del, om inte... som sagt =).

• Tehus

Lunch på onsdag då om jag fattat det hela rätt. Tid?

Nu såg jag Saras berättelse i den "gamla" tråden också. Bra jobbat Sara! Härligt att det känns som man får sin belöning till slut i alla fall. Skönt att höra alla lyckliga mammor, nu börjar tillochmed jag inse att det ska komma en liten älskling till slut.

• Tehus

Ojoj, nu blev det mycket här! Roligt! Är det nu såhär det är planerat:

- Lekträff för "stora" barn tisdag
    - Lunchträff onsdag (när, var?)
    - Fika på helgen (är det någon dag bestämd?), Aspenäs kafé kl 11 antar jag...

Är det någon mer än jag som är förvirrad? =)

Jaha, så var det någonting med att jag skulle "ploppa" på måndag, det tror jag inte att jag kommer ha tid till med det här schemat... =)

Glad påsk på er stora som små!

• Tehus

Lunch onsdag kl 12 funkar för mig, lägger upp det som event på facebook också då....

Ska bli roligt att träffa flera av de små!

• Tehus

Helena: Har inte du fått inbjudan till lunchen på facebook? Jag trodde den gick ut till alla medlemmar i gruppen... Eller finns det flera Helena?

• Tehus

Tack för alla gratulationer! Nu är vi godkända av läkaren och har fått komma hem. Kan berätta mera senare.

Sara W: Vad skönt att ni ska få komma igång äntligen! Hoppas allting kommer gå bra (det gör det helt säkert).

Oj, nu vill han ha mat!

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3