Inlägg från: Annapanna79 |Visa alla inlägg
  • Annapanna79

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Oj jag kommer aldrig att hinna med i den här takten.....ni är ju helt otroliga på att skriva.

Grattis Helena och Sara.

Välkommen Sofia

Själv gick jag en timma tidigare från jobbet idag kände att jag "bara" orkade jobba 9 timmar, har sån fruktansvärd foglossning och efter att ha jobbat hela helgen så ska det bli otroligt skönt att lägga mig i bubbelpoolen.

Men det var helt underbart att komma hem bara en timma tidigare än vanligt jag hann ju till och med vara ute en liten stund innan det var dags för nattning.

• Annapanna79

Attans jag som är ledig på onsdag men har både mvc och banken sen ska jag kolla på takpannor.
    Så jag hinner nog inte till lunch det var ju synd.

Annars är jag ledig tisdag också och då är busfröna hemma så om det är nån som vill träffas och leka ute med de stora barnen så gör jag gärna det. Det ska ju bli så himla fint väder sägs det.

• Annapanna79

Hej vad mysigt det låter med lunch bebisar.. Själv var jag hos BM i morse och bebisen låg bra medhuvudet neråt, jag har varit lite orolig att den som sin storebror satt fast med huvudet upp. Vill inte snittas engång till.

Någon som ska bada i morgon, jag hade iallafall tänkt att gå dit och röra lite på fläsket. Jag har gått upp 10kg nu känns mindre bra..Men som du säger Mia så får det bli många promenader sen.

• Annapanna79

Åsa visst är det underbart. Ja man kan nästan känna sig lite bakis av alla känslor.

Jag ska bara jobba 3 veckor till fick igenom hel havadeskapspenning, helt underbart trodde aldrig att jag skulle få igenom det. Med Hilma fick jag bara halv så det ska faktiskt bli otroligt skönt att inte behöva jobba mer än 10 st 10 timmars dagar till.

Så snart kan jag också vara med och fika

• Annapanna79

Jag gjorde 5min metoden på båda när de var 6 månader och för oss har det funkat jätte bra. Båda somnar själva och det är aldrig något problem, jätte skönt.
    Vi använde även vagnen jätte mycket både inne och ute bara för attt vi inte skulle bära hela tiden. Jag har en syster som bar på sitt första barn konstant fram till hon var 2, och hon är nu 10 år och lärde sig somna själv för ett halvår sen. Hon har varit mitt skräck exempel på hur jag inte vill ha det

Ang babysim så gick jag med Hugo på Aquabarn och tyckte det var jätte mysigt och helt klart värt det. Men med Hilma blev det svårare att gå på bestämda tider så då åkte jag till Åbybadet med henne själv. Gick precis lika bra men då hade jag ju lärt mig innan av instruktör..

Var är det fina vädret det är ju svin kallt idag?!

• Annapanna79

Caroline du är rolig du...

Jag har precis ringt min chef och talat om att jag inte orkar jobba mer för att det gör så ont, skulle ha jobbat en vecka till men jag löser tyvärr inte det. Så vad ska jag nu hitta på i TVÅ månader. Jag har inte kommit till boande stadiet än, det verkar som att det kommer senare för varje gång...

Någon som ska till VP i kväll Caroline det kanske bara är du och jag kvar.

Ha en underbar dag i solen eller på jobbet..

• Annapanna79

Ja det har jag tydligen var helt säker på att det var torsdag det är väl bara för att det är kort vecka.... Jag får skylla på det

• Annapanna79

Och jag kan också på torsdag, första gången som jag kan vara med, det ska bli jätte kul.

Vi har haft en helt underbar helg, det är så underbart med lång helger när det är så underbart väder. Och jag inte jobbar..

Sov gott

• Annapanna79

Mia: jag hade också skrivit att han skulle vara där det handlar ju trots allt bara om 15 timmar i veckan och vill du ha honom hemma så är det ju lättare att ta ledigt.

Caroline: jag hämtar dig gärna lämnade mitt nr i din inbox.

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3