Inlägg från: Projekt Lennart |Visa alla inlägg
  • Projekt Lennart

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Jaha du Emma, så den lille dröjer sig kvar ändå... Tur att du har så mkt att pyssla med iaf :)

Sara, tänker att om du nu fick 1400 kr så är det ju faktiskt 46,60 kronor om dagen och om du bara köper nudlar för pengarna skulle du ju faktiskt kunna äta ca 7 paket nudlar om dagen (förutsatt att ett nudelpaket kostar ca 6,50 kr), så jag förstår faktiskt inte riktigt vad det är du klagar på... (märks det att jag är sjukt motiverad att sätta igång med det som ligger på mitt bord och väntar på att bli gjort..?)

Kan inte påstå att jag tog ut mig på vattengympan igår direkt. Fick sammandragningar så fort jag försökte minsta lilla. Bra att veta hur det kommer kännas i kroppen när man är nittiofem år...

Idag är Lennart på ett riktigt bushumör, han kittlar mig hela tiden i sidan. Tur att jag inte har något klientmöte inbokat, för det går inte att hålla sig för skratt när han sätter igång

Hou, hou, hou, ska se om jag kanske skulle kunna jobba hemifrån på torsdag - isf hänger jag med på lunch/fika.

Hej för nu!

• Projekt Lennart

Hej alla!

Roligt att höra att det går bra med era små bebisar nu (verkar som om det är de första veckorna som är värst - om man kollar vad som skrivits på denna tråden iaf ). INTE roligt att höra att du inte har bra värden WW - håller tummarna för att det ska gå bra.

Jag var på FK-info igår och insåg att jag ännu inte bett min arbetsgivare fylla i det där intyget om att man jobbar och jag har inte anmält någonting ännu. HAr nog inte riktigt förstått att det börjar närma sig (50 dagar till BF idag, 13 kontorsdagar kvar...). Tur att jag fick en spark i baken igår iaf.

Jag ska se om jag kan jobba hemifrån imorn. Det vore väldans skönt, för nu börjar det verkligen bli obekvämt att jobba. Ont i ryggen när jag sitter, ont i fogarna när jag står. Suck. Hursom OM jag jobbar hemma imorn skulle jag gärna luncha med er! Risk dock för att sambon snor bilen till jobbet, skulle jag kunna åka med dig då Anna (eller är det någon annan som bor åt mitt håll? Helena, du kanske t.o.m. kör förbi mig på Häradsvägen när du kör till Aludden?). Jag skickar ett meddelande med mitt mobilnummer till er (man vet ju inte vad det är för galningar som läser den här tråden, så det känns bäst att inte skriva här) så kanske vi kan höras imorn, om det passar?.

Ha en go dag (och klaga INTE på att det regnar - ni är ju hemma )

• Projekt Lennart

Howdy, howdy!

Sitter hemma i myskläder och jobbar idag! GÖTT! Vi ses med andra ord på lunchen, jihoooo vad kul det ska bli att träffa alla er och alla de små!

Helena, jag står vid busshållsplatsen på Häradsvägen (utanför vårt hus) och väntar då

See ya!

• Projekt Lennart

Kanon, kom när du kommer, känn ingen stress om du skulle bli sen, jag kommer stå så bra där jag står

• Projekt Lennart

Hej och tack för trevlig lunch! Roligt att träffa er alla och alla små supersöta bebisar (vet inte vad som hänt med mig, brukar inte tycka att bebisar är sååå söta, men det är klart, med så söta mammor måste ju era bebisar såklart vara bra mkt sötare än genomsnittet ).

Emma, vi saknade såklart dig, men såg på FB att du iaf inte var iväg på Östra ännu , förstår om det är tungt att hitta på ngt nu, så nära inpå.

Åsa, såklart att man måste vila upp sig dagen efter sin födelsedag - antar att ni hade stort partaj

WW hoppas att du mår bättre och att det inte är något allvarligt.

• Projekt Lennart

Skönt att höra WW!

Här har vi en som funderar på att ge upp vattengympan. Får sammandragningar varje pass (inte så trevligt och det går ju inte så bra att gympa med det) och foglossningen och händerna känns värre efter jag har varit där. Kan vara tillfälligheter, ska ge det en chans till på måndag...

Helg snart, sedan bara 10 ynka dagar kvar på kontoret. Ho, ho, får nog bärja skriva avlämnings-PM i alla gamla surdegar som jag inte kommer hinna avsluta, mohaa, ha, haaaa!

Trevlig helg på er!

• Projekt Lennart

Hej, hej,

Emma: Nej då, I'm still alive och jag har faktiskt varit hemma i princip hela helgen, vet inte varför jag inte varit ute på det stora nätet (antagligen en stark ovilja från att se något jobbmail som man borde åtgärda, eller förberda sig på mentalt ).

Var på sista föräldrautbildningen i förmiddags. Scary. Nu börjar det närma sig! Låter onekligen som om din lille krabat är på G, Emma. Spännande!!!

Titti, stort lycka till på intervjun (inte dåligt att få till en intervju när man i princip är nyförlöst - de lär vara väldigt intresserade av dig! Go Girl!).

• Projekt Lennart

Anna, jag har tänkt att gå till VP idag (om jag kommer loss från jobbet - helt plötsligt en miljard saker som måste göras - och jag som bara hade tänkt ägna mig åt avlämningsPM...). Jag har de senaste gångerna mest bara stått still och gjort små, små rörelser i bassängen, men det känns ändå bättre än inget (eller - det har faktiskt gjort motsatsen till gott de senaste gångerna så om det blir samma sak i dag kommer jag i fortsättningen inte gå mer på gympan, men kanske bubbla lite iaf - men idag ska jag göra ett sista försök, som sagt).

Vi ses (förhoppningsvis)!

• Projekt Lennart

Åhhh, vad mysigt ni ska ha det då (inte aaaalls avis). Jag får kontra med att jag bara har 8½ kontorsdagar (och tre kursdagar) kvar - sen slipper ni inte undan mig

Har hört rykten (från Anna på Vattengympan igår) om att Jane har fått en liten Isa GRATTIS Jane!!!! Så roooooligt! Hoppas att allt gick bra och att ni mår bra alla tre.

Kan inte någon uppdatera den där schyssta listan som var i tråd 2 med BF och vilka som är födda? Vore kul.

• Projekt Lennart

Hi, hi, var just inne på facebook och det ryktas om att Emma har fått en liten pôjk

GRATTIS, vännen! Vad rooooooooligt!!!!

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3