kan "pirret" växa fram eller ska vi ge upp?
Hej alla,
jag har träffat en underbar kille för 1,5 månad sen. För en vecka sedan kom jag från Thailand så egentligen har vi dejtat bara lite drygt en månad. Han är underbar! Skickar massor av gulliga sms, och även mejl då jag var i Thailand. Han verkligen visar att han bryr sig om mig och säger det också! Jag har träffat hans vänner och han mina osv. Han säger att han tycker om mig också- mycket.
Problemet är bara att han inte vill leda ngt förhållande just nu då han inte känner "det där" alltså pirret. Han är alltså inte kär i mig. Han vill dock fortsätta träffas och se vart det här kan leda till. Jag känner mig bara så sårbar, vågar jag fortsätta träffas? Tänk om det inte blir något? Då kommer jag vara helt förstörd och ledsen. Jag känner inte heller det där pirret men jag GILLAR HONOM JÄTTEMYCKET! vi trivs ihop så bra!
Vi kunde inte säga att "nu slutar vi ses " igår då vi kramades på sängen, det kändes så bra. Han sa också att bara det fanns det där pirret så skulle allt vara sååå perfekt.
Vad ska jag göra?
Vi har inte gjort så mycket saker, vi har bara gått på bio en gång, fikat ett par gånger och sen varit ute ett par gånger. Dock ses vi väldigt ofta, sover ihop varannan natt eller var tredje natt. Men då ses vi ganska sent ofta och det blir inte så mycket det där att man lär känna varandra utan mest gosas. Vi pratar dock mycket och trivs väldigt bra.
Vad säger ni? Finns det någon chans för oss?
Finns det något jag skulle kunna göra? Är det bättre försöka hitta på aktiviteter och sådant för att få fram känslorna? kan pirret växa fram? jag är 25 och han fyller 32.