Inlägg från: lovemyboys |Visa alla inlägg
  • lovemyboys

100 kr är för dig?

Jag har inte ett skit med att göra i andras ekonomi...och är 100 kr mycket för en person så fine!!
    Alla kanske inte kan slänga ut en hel hundring på "vem som helst"...

Och bara för att det rååkar va en chef...som förmodligen tjänar betydligt mer än er...skulle jag aldrig bli brun på tungan för!!!

Luktar inställsamhet...luktar pyyton!

• lovemyboys
    Fidelis ad urnam skrev 2009-04-06 17:07:15 följande:
    Inställsamhet? Är det inställsamhet att vi uppskattar våran chef och vill ge henne en rolig present? Vi umgås med varandra 40 timmar i veckan, går ut och äter ihop och har roligt ihop. Vi är alla bra vänner med varandra och gör arbetsdagarna lite enklare. Vi uppskattar varandra på våran arbetsplats och ställer upp för varandra. Tror aldrig jag har jobbat på ett så bra ställe som detta förut. Så nej, vi försöker inte ställa oss in. Vi köper en present för att vi bryr oss och för att vi vill gratta henne på 40 års dagen
    Jag trivs åxå på min arbetsplats, vi har åxå roligt ihop....men om du trooor att det handlar om vilken summa pengar det man lägger på en present...så undrar ju jag vilken sorts vänskap det är...Vi la just ihop till en som fyllde 60...då la vi 40/pers.
    Och vi gillar henne jättemycket...men det ska ju inte en dyr present berätta, det kan jag visa...Graatis!!
Svar på tråden 100 kr är för dig?