Inlägg från: Tingeling83 |Visa alla inlägg
  • Tingeling83

Bebisar födda -08 i norra skåne!!

Emma , 2 barnsmamma, sonen är född 2002 , men dotter född 2008 , Nikki heter hon , bor i Perstorp

• Tingeling83
    Tokfrjant skrev 2009-04-06 19:02:39 följande:
    Trevligt!Såg att din son heter Dennis. Min yngre bror heter Dennis och har en flickvän som heter Emma Fina namn! Nikki också!
    hehe sammanträffande

Tack , ja Nikki ej så vanligt!! Hade svårt att välja tjejnamn hihi
  • Tingeling83
    Tokfrjant skrev 2009-04-06 19:24:10 följande:
    Förstår det! Får vi en flicka en dag så skulle jag vilja att hon skulle heta Linnéa, det är fint tycker jag och min syster och mormor heter Linnéa i andranamn!Men det finns så många fina namn! Nu får man ju döpa barn till nästan vad som helst. Hehe
    Fint namn

har du fler barn??
  • Tingeling83
    Vicki78 skrev 2009-04-07 10:28:35 följande:
    Trevligt med en tråd för oss i norra skåne Jag och min man bor i Hässleholm, har en liten grabb född 9 juli 2008 och jag är gravid med nr 2 nu som är beräknad till 10 oktober.
    vad skoj =) grattis
  • Tingeling83
    sommarblomma1 skrev 2009-04-07 13:05:52 följande:
    Då har jag hoppat in här också! Min dotter Thilda föddes i augusti och vi planerar att börja skaffa syskon nu i sommar. Vi bor i Hässleholm men letar hus i Vinslöv. Både jag och min sambop är 34 år. Jag ska vara mammaledig till i augusti när dottern är ett år sen blir det dagis.
    Vad skoj =)

Fint namn :P

Skoj med syskon :P hoppas de går bra
  • Tingeling83
    sommarblomma1 skrev 2009-04-07 13:20:02 följande:
    Tack! Ja vi hoppas att det går vägen ungefär lika snabbt som med dottern, på första försöket! Så fina barn du har! De ser ut att trivas mycket bra ihop när jag tittar på fotona "syskonkärlek"!
    jaa dem gör de! aldrig bråk
  • Tingeling83
    Mår illa , orklös ,känner mig stressad .... vet inte varför .....
    Har inget att stressa på , städningen är klar så jag behöver ej göra ngt i hemmet .... typ .... mår illa vet ej ... jobbigt ....

Men gud va fint väder vi har ................. HÄRLIGT!!!
  • Tingeling83
    Susselur skrev 2009-04-14 22:11:42 följande:
    Hej svejs i lingonskogen...får man var med tro?...Bor i lilla hålan Örkelljunga...(mmm..av alla ställen)....blev mamma 080809 till Theo.....mammaledig och njuter för fulla muggar....trevlig tråd förresten...vink vink
    heeeej . hålan Perstorp här HAHA
  • Tingeling83
    Susselur skrev 2009-04-14 22:21:55 följande:
    hejsan svejsan Emma...hur e det i lilla Perstorp nu för tiden?.....
    Joooo som de bruka vara hehe
  • Tingeling83

Som ja berätta igår hade jag LITE mens .... men nu imorse ... har största tampong ... de runnit igenom den o trosorna --------> hur kan de ändra sig såå drastiskt {#lang_emotions_surprised}

Mår illa , mensvärk, huvudvärk , spyfärdig .... usch ingen bra start på denna dagen.... SUCKA!!!!!!!!!!!!!

• Tingeling83

Beställt sandaler över nätet nu till barnen faktiskt .... tog en strl större. Får se om de passar.
    Hitta lite söta o coola sandaler ... lite ovanligare än vad man ser i affären
    Är ju varmt ute nu , o gympaskor ute nu som barnen har blir varmt , kan man ha en sandal jue istället. Blir väl manköper mera sommar skor sen när sommaren verkligen är kommen.

Om jag säger : Nikki , säger Nikki: Jag

Hon ska pussas hela tiden med både med öppen o stängd mun , min lilla dam har bestämt humör med haha , får hon ej som hon vill eller de ej går som hon vill surar hon 2 min sen går de över haha.

Just nu sover Dennis , riktigt varm är han , får se om han vill ha lite dricka eller mat när han vaknat.

Dennis fick en bok igår av bibblan , de var där i skolan så den läste vi igår .
    Han gilla skolan sa han, skoj höra de!!!

• Tingeling83
    Susselur skrev 2009-04-16 11:27:22 följande:
    Trevligt att det blev fler kontaktannonser... ....Min Theo fyllde 8 mån 9 April.....full rulle och en bestämd liten krabat.....vill inte sova när mamma vill....vill pilla på allt och stoppa i munnen som mamma inte vill....vill inte sova i vagnen, vill inte sitta still i vagnen...vill inte...hua huaTheo har inte lärt sig att krypa i krypställning... ...ser mer ut som en säl som tar sig fram på golvet....sparkar liksom med ena benet...eller skjutersig fram med ena benet och häver sig fram med armbågarna.....men visst det går framåt....ska ställa sig upp på allt som går....idag trillade han bakåt....först rumpan i golvet o efter kom huvudet i golvet....men han blev inte lessen inte...nej nej..upp igen.....och han tror visst att han kan gå redan...släpper händerna...står i 1 sek....och bums ner i golvet....hua hua...man kan bli gråhårig....eller e jag det?...färgar håret i säkerhets skull.... .....
    hehe en redig buse du har
  • Tingeling83
    Vicki78 skrev 2009-04-17 08:44:30 följande:
    O ja, här är det bara bra Skrev om topplånet till bottenlån på huset igår och det känns gött! Och sen är det ju fredag idag och det är alltid bra Imorgon är jag i vecka 15+0 och på tisdag är det bara tre veckor kvar till UL *längtar*
    Kan tro du längtar ..UL är speciellt !!!
    Fredag e nice =)
  • Tingeling83
    Tokfrjant skrev 2009-04-21 10:40:55 följande:
    MammanEmma1983: Vart hittade du sandalerna? Susselur: Vad kul! Elias har haft två tänder där nere ett tag nu men han reser sig inte upp mot saker, men håller vi hans händer när han sitter så ställer han sig upp!
    www.brandos.se
Svar på tråden Bebisar födda -08 i norra skåne!!