Bebisar födda -08 i norra skåne!!
Emma , 2 barnsmamma, sonen är född 2002 , men dotter född 2008 , Nikki heter hon , bor i Perstorp
Emma , 2 barnsmamma, sonen är född 2002 , men dotter född 2008 , Nikki heter hon , bor i Perstorp
Som ja berätta igår hade jag LITE mens .... men nu imorse ... har största tampong ... de runnit igenom den o trosorna --------> hur kan de ändra sig såå drastiskt
Mår illa , mensvärk, huvudvärk , spyfärdig .... usch ingen bra start på denna dagen.... SUCKA!!!!!!!!!!!!!
Beställt sandaler över nätet nu till barnen faktiskt .... tog en strl större. Får se om de passar.
Hitta lite söta o coola sandaler ... lite ovanligare än vad man ser i affären
Är ju varmt ute nu , o gympaskor ute nu som barnen har blir varmt , kan man ha en sandal jue istället. Blir väl manköper mera sommar skor sen när sommaren verkligen är kommen.
Om jag säger : Nikki , säger Nikki: Jag
Hon ska pussas hela tiden med både med öppen o stängd mun , min lilla dam har bestämt humör med haha , får hon ej som hon vill eller de ej går som hon vill surar hon 2 min sen går de över haha.
Just nu sover Dennis , riktigt varm är han , får se om han vill ha lite dricka eller mat när han vaknat.
Dennis fick en bok igår av bibblan , de var där i skolan så den läste vi igår .
Han gilla skolan sa han, skoj höra de!!!
Mina barn varit såå snälla o lugna spädbarns åldern... sen ...........swiiscchh full rulle =)
Har ni haft en bra dag??