• kulapåmagen

passar jag som brunett tror ni??

jag ska beställa klipp tid och funderar på att klippa lugg.. en busig sådan.. lite spretig längre så jag öven kan ha den i sidbena.. funderar oxå på att färga håret brunt nu när hösten närmar sig.. vad tror ni om det?? vågar man det nu?? å kommer jag passa i brunt hår?? kolla i mitt galleri å säg om ni tror jag passar i brunt hår?? vill ha en varm ton.. kanske hasselnöts brunt eller så..

• Svar på tråden passar jag som brunett tror ni??
  • Lola Jämtland

En väldigt ljus brun isf....Lugg kan nog bli fint på dig!

.Jag tycker iofs att du är ursöt som du är!

• ainisken

jag tror att du skulle vara fin i någon hasselnötsbrun färg, inte för mörk och inte för ljus..

• Minnisen

Jag tror absolut att du skulle passa i brunt hår. Lugg me. Hassel som du själv säger. Du har ju en väldigt fin hud typ och ett mörkare hår skulle passa den perfekt. Tycker också det e sååå fint när man har mörkt hår och ljusa ögon. Dom lyser liksom riktigt då. Är själv ljus i botten man har brunt hår nu och jag får alltid kommentarer om mina ögon trots att de är som alla andras. Lycka till och sätt gärna in en ny bild i galleriet sedan så man får se hur det blir.....Minna

• Jodi

Du är ju jättefin i håret

Vacker färg, sån skulle jag vilja ha istället har jag brunt med gråa( ) stänk så jag måste färg håret ibland

• kulapåmagen

lola jämtland

oj tack så mkt *rodnar* känner att jag är lite trött på att vara blond.. så vill prova på lite mrökare färg nu till hösten å vintern å sen bli mitt ljusa jag igen till våren å sommaren..

• kulapåmagen

minna med magen

ja jag tror med mina ögon skulle komma fram fint då.. vill ha en färg med som tar fram min hud färg så mna ser lite brun ut på hösten å så sen.. tror med på hasselnöt...

• Wizzy

hejsan.. ja den frågan stallde jag mig själv för ca 10 min sen och nu är det för sent.. håller på att färga håret nu.... är oxå blond men nu blir det mörk mahogny...lite spnnande och se hur det blir..

• kulapåmagen

jodi

tack men man tröttnar så snabbt på sitt eget hår.. men tänker ju inte vara mörkt för alltid.. utan prova att vara lite mrökare nu till hösten å vintern å sen slinga tillbaka till mitt ljusa till våren igen..

• kulapåmagen

wissy

oj.. gör du det själv?? e du inte rädd att de ska bli rosa eller så?? jag passar inte i röda toner.. färgade håret i kastanj när jag var 15 å jag blev helt likblek... sätt in en bild sen så jag åfr se före å efter!!!

• Lola Jämtland

Ts

Du kan ju alltid välja att bara tona håret för en toning tvättas ju ur...en färgning sitter. Och är man då missnöjd så är det inte så kul.

Svar på tråden passar jag som brunett tror ni??