Inlägg från: Pappatilltwins |Visa alla inlägg
  • Pappatilltwins

väldigt lyhörd lägenhet

Jag tror att antingen accepterar ni detta och slutar bry er eller så flyttar ni.
    Är det lyhört kommer ju mamman ovanför behöva stå ut mer ert barns skrik osv, hur tror du att det känns att kanske tvinga "hålla" stilla sina barn för att det är lyhört.
    När ditt barn skriker/tjuter och skrattar, kommer grannen ner och hyssjar er...

Nä.. Tyvärr så är det faktiskt rimligt att barn springer runt och leker.

• Pappatilltwins
    Biancha skrev 2009-04-08 22:37:55 följande:
    jag förstår inte varför du väljer att ta illa upp? gör inte de!! tack förresten så hörs inga ljud upp, inga röster ner heller då hennes barn skriker o skrattar mycket enligt henne, men de är inget vi hör utan det är när barnen springer, inte när de går. jag startade denna tråd för att få lite råd eftersom jag vet att jag rent logiskt sätt inte kan göra nått. ville faktiskt bara se om någon hade någon smart idé så att jag kunde bli av med min hysteriska nervositet som är jobbig att gå med så är de sista dagarna i min första graviditet.
    Tar illa upp? Nej, det är snarare du som inte får de svaren du var ute efter. Medhåll och tröst kanske var det du ville ha?!
    Du skrev: "vad tycker ni? finns de nått jag kan göra? tycker ni att jag överreagerar?
    tro ni att vår kommande bebis kommer lida över detta bankade i vårt tak?"

Jag skrev vad JAG tyckte, precis vad du efterfrågade. Dvs acceptera eller flytta.

Du frågar efter VAD du kan göra i trådstarten och nu skriver du att du ju logiskt vet att du inget kan göra.....

hmmmm.....
Svar på tråden väldigt lyhörd lägenhet