• Squeezetoy

Erfarenhet av Viking skor?

Jag håller på att fundera på skor till sonen eftersom det behövs nya för säsongen. Har kikat runt men eftersom han har breda fötter finns inte jättemånga fabrikat att välja på. Jag har kikat lite på Kavat men de skor som är intressanta där har lite dumma innermått, antingen blir det lite litet eller förstort när jag lägger till 1-1,5cm.

Jag vill ha en sko som är lite sportig i utseendet och de flesta andra sånna är bara en massa syntet i vilket lätt luktar illa eftersom sonen har svettiga fötter. Men så hittade jag Viking som har gore-tex i sig och dessutom går att tvätta i 30grader.

Är det ngn som har erfarenhet av dom? Vill ju gärna veta om de är värda pengarna för de är ju inte billiga direkt.

• Svar på tråden Erfarenhet av Viking skor?
  • Menja

Jag har jätte positiva erfarenheter av Vikings skor! Kan klart rekomendera dig att köpa ett par sådana. Dom är väldigt prisvärda o fram för allt slittåliga, har alltid handlat Ecco förut till mina söner, men varit besviken att dom slits så fort. Så hädan efter kommer jag bara att köpa Viking till mina barn.

♥ (¯`°?.¸ ♥Sebastian & Melwin♥¸.?°´¯) ♥
  • Emriella

Håller med föregående...mina ungar har Viking gymnastikskor och de är väldigt bra! Min slitvarg till son har haft sina sedan förra våren och de håller fortfarande och framför allt ser de inte så slitna ut.

• Eleena83

Jag har också bra erfarenhet av Vikings skor.. Köpte ett par viking gympaskor till pojken för 2 år sedan och dom är fortfarande fina, har även tvättat dom :) Så nu i sommar kan eventuellt syrran ha dom :)

Jag har också köpt både fodrade och ofodrade stövlar med märket viking och är supernöjd...

• Fiacia

instämmer, Vikings goretex-skor är toppen. Vi har dem för tredje året i rad

Svar på tråden Erfarenhet av Viking skor?