Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 13

Butte:

Jag tänkte på länkarna, ziggys har ju inte varit med på ett par trådar, även www.litencorrelin.se åkte bort för ett tag sedan, där fins ju bl a Hugin & Mugin.

stolt mamma till Damien (070913)
  • Damien och Adrian

kan du inte skapa en ny tråd med alla våra länkar i som vi klickar på? Då kan den bara läggas till varje gång vi har en ny diskussionstråd. istället för att ta upp en hel rullista. Alla kan ju ha den som en särskild favorit också förutom att den är klickbar härifrån.

• Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-04-08 20:03:04 följande:
    Skuttar in här dååå Har världens problem just nu, MÅSTE ha glass, gubben ser på hockey och jag ooorkar inte åka till affären *suck*...ingen som bor i närheten som vill skicka över lite glass till stackars moi?
    jag har trippelchiokladglass hemma som jag inte är sugen på. Är mer intresserad av nygjorda kokosbollar *längtar* Vill lägga sonen först.
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-04-08 20:06:32 följande:
    wieeeeee laddar upp 94 färska med powern här ska shoppas om ngn vecka
    fl strular, kan inte se din pres, står ditt Tnamn där? skriv det i min gästbok annars e du snäll.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-04-08 20:11:42 följande:
    haha ja jag får prova fixa en ny länktråd om ett tag. om ni vill kan vi behålla denna som tråd och så kan jag fixa en tråd med bara länkar. många har tyckt att ts varit så lång
    o den blir ju bara längre, tack o lov.
  • Damien och Adrian

God morgon!

Finns lurvoveraller på lagersalgen? Vill köpa en i stlk 56 sen, troligen nya höstkollektionens, men funderar på salgen ändå... hur brukar det vara ni som vet?

Idag är jag arbetande hemifrån, ska läsa in mig på lite material, men ska också ta mig i kragen och börja sälja lite på T. Har något mer ork nu, har varit så gravidtrött och illamående att inget händer... Traderakontot är tomt och det måste ju fyllas på inför salgen bl a.

Köpte igår 2 par Katvig hängslebyxor - de blå och de bruna, åh vad fint det kommer att bli nu i vår på D

• Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-04-09 08:18:49 följande:
    Ja det brukar finnas lurvoveraller- jag hoppas på många denna gången, ska ha en i varje storlek
    Du ska lensa kontot med andra ord? Hur mår du förresten? allt väl med magen?

ah, en i varje vore ju fint! Fast jag behöver knappast en under vintern, det lär ju vara stlk 68 iaf man kan ju hoppa över, 56-62 månad 1-2 går väl bra? då är man inne i dec/jul ca. Sedan blir det kallt och framåt april är det dags igen och då är det 4-5 mån och då gissar jag på stlk 74 men storleken på bebis spelar ju roll. *spånar vidare* Vad tror du? Jag gillar de gamla lurvisarna, t ex den blå med väder i luvan är en favvis.

En till D i stlk 92 vore ju fint till hösten med, om inte förr, han växer rätt mkt nu och 86:orna sitter rätt lagom.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-04-09 09:32:34 följande:
    Fixat
    Är du sjuk? Även jag jobbar hemifrån, mest för att ta det lite lugnt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13