Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 13

Zvartaliljan skrev 2009-04-08 21:14:50 följande:
    ÅHHH JAG TROR JAG KOOOOOOKAR!!!!! Fick ett negativt omdöme nu från en köpare för att jag inte hört av mig Hallå AUTOMATISKT vinnarmail!!!!!! Hon kunde väl för f*n maila om hon nu missat det!!!!
    Villket jäkla offer hade en finsk köpare som gjorde så för ett par månader sedan med.

Behöver råd nu ....köpte en hawaii kläning ny ifrån T för 149+frakt. men när jag  får hem den så ser jag att den har en sån där rand precis som mina kanin leggings hade det syns när man håller upp den imot ljuset men inte så tydligt då man har den på sig det är precis som om maskinen har missat där. pratade med säljaren & hon sa att jag kunde skicka tillbaka den jag frågade då om hon kunde tänka sig att göra något åt priset istället men nej hon ville ha tillbaka den då. suck vad gör jag jag vill ju ha den men ändå....HJÄLP hjälp
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 21:14:49 följande:
    Ja hon skriver nyskick, sen i mailet skriver hon "det är så en begagnad tröja ser ut". F***A!!!
    villken jävla idot rent ut sagt.
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-08 21:21:44 följande:
    Det var ju ett sånt bra pris så tycker nog du ska behålla den ändå.Förresten har du skickat leggingsen??? Har inte fått några
    FÖRLÅT {#lang_emotions_embarassed}skickade dom idag..gubben skulle posta men är senil som en guldfisk {#lang_emotions_wink} Men jag skickade med en liten påskis sak {#lang_emotions_smile}
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 21:22:56 följande:
    Amen!Elliee heter hon för övrigt på T.
    ska genast spara den....
    Zvartaliljan skrev 2009-04-08 21:21:44 följande:
    Det var ju ett sånt bra pris så tycker nog du ska behålla den ändå.Förresten har du skickat leggingsen??? Har inte fått några
    jo jag behåller nog den 149+frakt är inte så farligt & nelly älskade den
  • Mamma Kråkan
    Emmsan skrev 2009-04-08 21:23:46 följande:
    hm jag ger ALDRIG kompensation heller.. för många som sätter det i system tyvärr.. o då blir  seriösa köpare tyvärr drabbade oxå :( jag köper hellre tillbaka plagget
    jo jag har märkt det med tyvärr så är folk inte alltid ärliga
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-04-08 22:23:03 följande:
    haha jaa där kan man ju bada naken måste berätta om goa lilla isabel för nån dag sen.. om det här att ha lite ångest för sin kropp. Jag stog i duschen och när jag kom ut så hade jag glömt att hämta en ren handduk, så jag gick naken till gaderoben för att hämta en. isabel gick efter mig och helt plötsligt sa hon "ohh mamma du har sån himla fin rumpa, den så läcker" haha jag har iiiingen aning om var hon fick det ifrån
    villken goding Nelly ropar bara atenfis efter en {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13