Inlägg från: Anonym (Hjälp mig snälla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp mig snälla)

Min sambo tänder på min dotter

Min man sedan 5 år tillbka verkar vara förtjust i min 16 åriga dotter..
    Det är som om han är lite förälskad i henne, detta har hållt på i 1 års tid sedan han fick reda på att hon var sexuellt aktiv..tidigare har han klagat på henne då och då nu säger han aldrig något till henne..det han vill är att imponera..
    Vi har 2 gemensamma barn på 2 och 0 år och vore det inte för dessa hade jag lämnat honom..
    Om hon rör honom fåår han stånd (expelvis ger massage) eller om hon lutar sig mot honom om vi ser en film (som hon gjort i alla år tidigare).
    Jag har konfronterat honom och han blir ju givetvis vansinnig att jag anklagar honom för detta, enbart för att han har dåligt samvete..
    Jag har frågat min dotter hur hon upplever honom och hon tycker bara att han blivit väldigt snäll...
    Min 14 åriga son har dock kommmit i kläm, honom klagar han på för jämnan..
    Han är 6 år yngre än mig jag är 39 och han är 33...
    VAD ska jag göra??ge mig råd,,lämna eller vad? han beter sig som en tonåring..
    Riktigt patetisk..
    Tänk på att det finns små barn inblande..och jag vet inte om jag orkar vara ensamstående en gång till..

HJÄLP

• Svar på tråden Min sambo tänder på min dotter

Jo jag vet vad jag bör göra hela huvudet exploderar ju snart men orden LÄMNA honom men vad fan vi har ju 2 barn tillsammans och han BLÅ nekar! det klart att gör det...fan jag dör vill inte sitta där själv igen med 4 barn man blir ju helt galen varför ska detta hända mig???

TAck för alla inlägg...
    Jag vet att detta med stånd kan vara svår hanterat för män (och tro mig när jag säger detta) jag försvarar det absolut inte...
    Han har känt henne i 10 år sedan hon var 6 vi har varit gifta sedan hon var 11 sambo sedan hon var 10..så hon var enbart barnet när vi träffades...
    Jag står absolut bakom mina barn till 100% har hela tiden alla tentacklar ute..
    Jag vet och jag menar det verkligen han skulle ALDRIG försöka något med henne när det händer att hon rör vid honom blir han stel som en pinne rör sig inte ur fläcken...sedan beter han sig som sagt som en nyförälskad tonåring (små fnittrig) svårt att beskriva...
    Jag försvarar honom absolut inte jag äcklas av honom och ja han får stånd när jag rör vid honom också..
    Till saken hör att han nyligen blivit helt åldersnojjig.. precis som om han känner att han vill vara 20 igen och han vill försäkra sig om att han fortfarande är lite cool i tonåringens sällskap...
    Missförstå mig rätt hade jag varit det minsta orolig över att något skulle hända hade jag lämnat han för 1 år sedan då det började men som sagt han blir stel som en pinne vet inte hur han ska bete sig (han borde ju givetvis vända sig bort om han nu inte kan styra sin fysiologiska beteende..

Jag vill inte att ni alla ska tro att jag försvarar honom det gör jag inte..men allt är inte svart och vitt och som jag sa tidigare så VET jag att han aldrig skulle RÖRA min dotter,,,det är ju alltid hon som rör honom ALDRIG tvärtom..och hon gör det på ett sätt som tyder på att hon fortfarande känner sig som det barn hon tidigare var i hans ögon och att hon inte förstår (tack gode gud för det) hur stark den reaktionen är..jag tror även att han själv skäms över att han får stånd efterom han blir så förbannad de gångerna jag har tagit upp det.. känns som om han skäms själv över att det händer... jises det låter verkligen som om jag försvara det hela men det gör jag inte vill bara att ni ska veta att det är verkligen inte så enkelt

Det är så jävla svårt,,,,åhhh jag vet inte fan vad detta är jobbigt...
    Vet bara att min känslor för honom blir svagare och svagare ..
    Vi har ju haft andra problem också så dett är ju inte det enda..
    Skilsmässa är ju självklart ett alternativ har ju gjort det förr och jag fixade det då men som sagt vet inte om jag riktigt pallar der i daxs läget tror faktiskt idag att det är jag som mår sämst inte min dotter hon är inte medveten om att något är fel

Jag är här hinner knappt läsa ikapp allt ni skriver...
    tack för alla svar...tror at det kan vara som lollisen skrev han blir berörd av att blir berörd kanske inte just av att det är dottern...har funderat mkt över era svar och jag måste säga att han målas verkligen totalt svart..Är glad att ni alla är så hjälpsamma vet ej vad jag ska göra

Anonym (Hjälp mig snälla) skrev 2009-04-08 22:24:23 följande:

Jo jag vet vad jag bör göra hela huvudet exploderar ju snart men orden LÄMNA honom men vad fan vi har ju 2 barn tillsammans och han BLÅ nekar! det klart att gör det...fan jag dör vill inte sitta där själv igen med 4 barn man blir ju helt galen varför ska detta hända mig???

Har nu hunnit läsa ikapp en del har varit och firat påsk med mina föräldrar (utan man)..
    Måste faktiskt sticka in ytterligare att jag VET att han aldrig skulle försöka något..jag har Super bra kontakt med min dotter don berättar allt för mig..
    Hon har t.o.m anförtrott mig om när hon skulle ha sex för första gången..(detta innan det skedde) hon berättar verkligen allt och säger vid flera tillfällen hur glad hon är att jag är hennes mamma då hon ser sina vänners föräldrar inte bry sig det minsta..Hon berättar t.o.m när hon hade skolkat i 8:an innan lärarna hann ringa hem.
    Jag vill verkligen bara poängtera att vårt förhållande (min och dotterns) är super bra..Hon skulle berätta direkt om något hände som inte skulle hända...
    Jag har även fått perspektiv när jag har läst alla era svar..
    Han är verkligen inte ett SVIN han får en reaktion (stånd) som är helt fel och han skäms något oerhört över detta..
    Min dotter ser fantastiskt bra ut med stora byst och fyllig rumpa..hon får massor av blickar från alla (14-70) sorters män..
    Hon har dock inte vant sig vid detta ännu utan kan vara lite väl oförsiktig när det gäller urringningar osv..
    Jag tycker fortfarande att det hela är helt SJUKT men jag tror att man måste se det från lite olika håll..allt är inte SVART och VITT..

shit ni är verkligen tuffa...
    Jag är medveten om allt jag skriver ju in för att få er input och om ni läser alla 300 inlägg så är det en hel del att titta igenom samt att reflektera över.
    Jag neglektar inte min dotter och jag funderar hela tiden på hur jag ska tackla detta...snälla förstå det.
    Jag FÖRSVARAR honom inte alls MEN jag tänker tänka igenom detta ordentligt och jag vill höra era inputs.
    Och jag har fått massor av bra tänkvärda svar. Jag är 38 och har varit med om en hel del själv..VI jag och min man har varit med om massor tillsammans både dåligt och bra.
    Jag tror fortfarande på att hans stånd inte är något han vill.
    Detta förändrar dock inte situationen (jag tycker absolut inte det är ok).
    Situationen kan absolut vara så att han numera tänder på yngre kvinnor. Jag har tagit upp skilsmässa men han vill absolut inte och jag tror inte att det beror på att är kär i min dotter (och vill vara nära henne) utan han faktiskt älskar mig och han vill ha en framtid med mig..När jag nu har pratat med honom om hans stånd säger han att det händer helt ofrivilligt. Jag kommer ta kontakt med familjerådgivningen innan dess ligger vårt förhållande på is...Jag kommer inte lämnar min dotter ensam med honom tills dess att saker blir utredda.
    Jag är hemma med min minsta dotter så det finns ingen tid som dom skulle kunna spendera ensamma..
    Igår hade jag ett långt samtal med min dotter försökte luska utan att fråga rakt på sak..och hon verkar helt oberörd det enda hon frågar och pratar om är hennes förhållande med sin pojkvän samt är hon orolig över att jag inte ska ha så mycket tid med henne. Jag kan ju inte gå och tro att min dotter ljuger och håller mig bakom ryggen...självklart ljuger hon till mig emellanåt men hon vet att jag är stark och jag har verkligen tryckt in i henne att hon + hennes andra syskon alltid går före allt och alla..Jag har sagt att vad det än är så ställer jag upp till 100%..Ingen karl i världen kan komma emellan det..
    Tror faktiskt att hon förstår det jag måste ju tro det annars tappar man ju allt förtroende för alla..det måste finnas gott i livet också ELLER??
    Men tills vidare tackar jag för era svar och jag håller er uppdaterade över vad som kommer att hända...må gott

Anonym som varit med om detta...JAG TAR TILL MIG ALLT DU SÄGER!!!det är därför jag tar till familjerådgivning och lägger förhållandet på is..

Svar på tråden Min sambo tänder på min dotter