Inlägg från: ProvisT |Visa alla inlägg
  • ProvisT

    RMC Malmö del 9

    Hej tjejer. Det var så länge sedan jag var här inne så alla är nästan nya. Jag gjorde 3,5 hela IVF försök för ca 1,5 år sedan. Sedan har jag haft en paus. Verkligen behövlig. Jag har gått på lite alternativ medicin för att hämta mig igen. Nu känner jag mig hyfsat stark igen:) I morse ringde jag till RMC för att se om jag fick börja med min FET nästa cykel. Kanke är det för sent för de har sommar stängt. Men de ska ringa mig under dagen och berätta. Usch hade ångest i magen när jag pratade med RMC igen. Mycket blandade känslor. Men jag hoppar gärna på tråden igen om jag får starta nu.

  • ProvisT

    Hurra jag får börja nästa mens. Shit, hurra vet jag inte. Det är ju också lite "Sista chansen" över det. Därför man väntat så länge. Vill liksom att lite hopp ska ligga kvar i frysen och vänta på mig. Har 6 ägg som väntar på mig så någon borde ju iaf överleva.

    Lägger till mig i listan under FET.

    Väntar:
    bTigger: IVF nr 2 efter sommaren....??!!
    AJB: 34år, 3IVFer och väntar nu på Äggdonation
    Aniara33: 35 år. Väntar på provsvar från spermaanalys inför ev. ivf.
    Nillan38: 38 år, ICSI nr 2 Väntar på start nedräkning Suprefact 1 Juni-09
    saaassssi: 32 år, ivf nr 3
    Bambi7, 31år, FET 1 ????
    Lollorby: 33 år Ivf nr 3, efter sommaren
    Kajsan 34 år, IVF:2, korta metoden i början av juni
    Teecee: 28 år, väntar på provremiss (kommer om en evighet).
    JGPF: 24 år,ICSI nr 1, Infomöte 20 Feb, läkarbesök 17 Mars
    Anna73: 35 år Väntar på Äggdonation v22
    TJ: 29 år väntar på mens för att kunna börja med puregon
    Smuugi 27 år, IVF nr:2 Om en evighet känns det som
    tomte mor: 30 år (väntar på startdatum i december)
    cizydizy76: 32 år,FET nån gång till våren-09
    Kalmen: ICSI nr 3, start mitten av december.
    Liten Fraggla: 32år, IVF/ISCI nr 3 vårvintern -09
    Soffie76: 32 år, ICSI nr 5, någon gång 2009
    AnnaMG: 35 år, FET 1 eller IVF 2 senare i vår?
    Lina 78: 30 år, FET april/maj
    Lok: 30 år, 3 ISCI och ett FET. Paus från allt till hösten -09

    Sprayare:

    Sprutare:
    Trinity78: 31 år, "extralånga" protokollet: 2½ mån med Enanton pga endometrios.

    Knaprare:

    Äggplockning:
    Popcornpysen: 39 år, IVF nr 3, ÄP 26/5

    ET:
    Anna73 ..27/5

    FET:
    Provis: Börjar med piller den 24/6

    Ruvar:
    Kattmamman: 30 år, IVF nr 1, TD 15/5
    vanillie ICSI NR 1, TVÅ embryo TD 27/5
    Sommarlängtan76, 32år, ICSI 2,5, två embryon TD 4/6
    York: 29 år, IVF/ICSI nr:3 TD: 9/6

    Gravida:
    Prästkrage: 32 år, ICSI 3, två embryon, vul 11/6
    showmustgoon: 28år IVF nr 1,VUL 5/6
    Zenhobia: 36 år, IVF nr 1, VUL 29/5, prel BF 11/1 -10
    Koalababy: 38 år, 4 ivf/icsi utan resultat, gravid på egen hand, BF 22/12
    SMS; IVF nr 2, Suprefact start 11/2, Gonal F start 2/3, Vul 10/3,
    ÄP 17/2 08,00, ET 20/3, TD 31/3, VUL 30/4
    Livia76: IVF/ICSI nr 5 + 16/2 VUL 5/3
    danilla: IVF/ICSI nr 1
    Johan80: ICSI nr 3, + 2/1-09, VUL 26/1
    Skånehopp: 34 år, IVF nr 3, VUL 5/6
    Catharina80: 28 år, ICSI nr 1, + 18/9, VUL 13/11 BF 26/5
    Björneochsnigel: 27 år, IVF-D nr 2 vul 23/10, BF 1/6
    Rikku: 28 år, ICSI nr3 BF 29/6 Tvillingar
    Padelin: 37 år, 3 ET, FET nr 1, VUL 4/12, BF 10/7
    Fikia: 27 år, IVF/ICSI nr2, BF 8/8
    Karla IVF/ICSI nr 4, VUL 26/2 BF 7/10
    Lini: ICSI Nr:1 VUL 2/4 BF 8 Nov

  • ProvisT

    Tack för välkomnandet tillbaka. Fick papper idag fr RMC med info om FET och alla mediciner som ska hämtas ut. Har en vän som också har endo som ska göra sitt första IVF nu. Jag förösker peppa och stötta. Det är sååå skönt att iaf slippa alla sprutor och grejor. Hoppas att de i framtiden kommer på ett enklare sätt att göra IVF på.

    Rikku: Tack för lycka tillet:) Javisst vi var helt synkade på 2a försöket. Sedan kom jag lite innan dig på 3e. Tänker på dem man följts åt med innan och som blivit gravida, många av dem har ju redan sina små barn nu. Det kan inte vara så himla långt kvar för dig heller? Men jag hoppas jag kan få en ny chans nu.

    Jag har just läst en bok som heter "Vill du ha barn med mig?" av Åsa jinder. En riktig tjejbok, men handlar om kämpandet man går igenom och alla tankar när det inte blir barn. Den väcker många känslor i en, men skönt att läsa att det inte är endast en själv som blir påverkad genom hela livet av det här. Man känner sig liksom ganska normal och igenkännande i mycket. Ett litet boktips till er. Jag ska skicka den till min bästa kompis som redan har sin lilla unge. Bara för att hon ska få lite inblick i vad vi går igenom.

  • ProvisT

    York: Kramar om. Vet hur hemskt det är när det aldrig fäster. Vi har haft en paus på ca 8 månader nu sedan vår sista IVF. Känner att jag börjar tänka normala tankar igen. Men blir ju helt galen. Jag ska göra FET nästa cykel. Spänningen stiger. Jag har 6 st i frysen så snälla snälla att någon överlever. Jag ska också på akupunktur den dagen de sätter tillbaka ägget. Jag får vända mig till alternativmedicin när inget annat funkar. Idag är det ÄL så vi ska mysa lite. Vet inte varför man inte ger upp. Ska prata med min gyn om någon vecka. Hade nästan varit lättare att hantera om man fick veta att det aldrig skulle funka.

    Popcornpysen: Ohh hoppas så för din skull. Vilka kast i känslor. Hopplös förtvivlan byts mot hopp och glädje. Ja inte konstigt att detta tar musten ur en. Jag håller tummarna för dig.

  • ProvisT

    Snuffsan: JAg har hört 25 000 per försök, men att man kan också välja 3 pack.

    Nillan: Min man har gått på akupunktur och fått örter för att optimera sina simmare. Vi har gjort fert behandling på alternativt vis ett tag. Har ju inga vetenskapliga bevis på om det funkat. Men jag tror starkt på det.

    Bambi: Jo de sa att jag fick sätta in två om jag ville vid FET. Jag kommer att be om bara ett. Vill att det räcker mer än ett försök och jag vill helst inte ha tvillingar. Ja förstå mig rätt. Såklart är min största önskan att bli gravid men hellre med ett barn. Fick två tillbaka sista gången och det hjälpte inte mig att bli gravid, så då sparar jag hellre mina ägg till fler försök om det går. Funderar du på att få fler tillbaka?

    Kramar i regnet

  • ProvisT

    Kalmen: Ohh jätteledsen för er skull. Den där 3e gången är så sjukt laddad. Jag gick helt under isen när det inte funkade. Hade inte ni några ägg i frysen? Har för mig att du skrev det en gång.

    Min mens är på G idag eller imorgon. Ska börja med min stim FET så snart den kommer. Ska bli spännande men också nervit.
    Känner mig trött och har ont i magen. Drömde inatt att min man var otrogen med en ung tjej på sin träning och hon blev gravid. Jag fick veta först när hennes mage var rund och fin. Jag blev ursinnig och skrek och fäktaden, men alla sa till mig att det fick jag bara acceptera och vara glad för hans skull att han skulle bli pappa. Varje gång jag började prata med min man så försvann han i tomma intet. Holy crap, min hjärna spelar spratt med mig....

    AnnaMG: Vilket coolt sätt att ni kör båda samtidigt. Är det en av er som helst vill vara gravid, eller det spelar ingen roll? Fast i början har man alltid konstiga krav. Vill ha flicka, helst i april osv. När det inte funkar som det ska är man tacksam om det någonsin blir ett barn på vilket sätt som helst.

  • ProvisT

    Anna MG: Ja tyvärr känner jag igen dig med;) Tänk vad en del får kämpa. Jag är nära att vilja ge upp. Men det är ju något hos en som inte riktigt släpper taget. Vi har försökt själv nu i 8 månader, men jag är visst lika ofertil som förr.

    Igår fick jag min mens och började med mina progynon 3 om dagen. Ska på UL den 3e och sedan ET v28. Pratade med Marie igår. Jag ringde upp, hon sa att jag var för sent ute inför semestern. Grr jag hade ringt en månad tidigare så de planerat in mig. Så till slut hittade hon mig och jag skulle börja med piller som igår. Hon sa att det var bästa att jag var klar till ET v 28 för efter den veckan är alla på sememster. Jag lyckas på något sätt alltid pricka in liiiite fel tidspunkt. Men nu tutar vi och kör och hoppas på det bästa. Denna gången så mååååste det ju gå. Vi har 6 ägg i frysen och hoppas på att få ut iaf 2 FET på det. Men jag vet exakt hur nervigt det är när man ringer dagen för ET för att se om något klarat sig. Men jag tror att jag har några riktiga kämpar där inne i frysen

    Uppdaterar listan

    Planerar:
    bTigger: IVF nr 2 efter sommaren....??!!
    AJB: 34år, 3IVFer och väntar nu på Äggdonation
    Aniara33: 35 år. I kö inför IVF nr 1. Väntar på kallelse från RMC.
    saaassssi: 32 år, ivf nr 3
    Bambi7, 31år, FET 1, Augusti -09
    Lollorby: 33 år Ivf nr 3, efter sommaren
    Teecee: 28 år, väntar på provremiss (kommer om en evighet).
    JGPF: 24 år,ICSI nr 1, Infomöte 20 Feb, läkarbesök 17 Mars
    TJ: 29 år väntar på mens för att kunna börja med puregon
    Smuugi 27 år, IVF nr:2 Om en evighet känns det som
    tomte mor: 30 år (väntar på startdatum i december)
    cizydizy76: 32 år,FET nån gång till våren-09
    Liten Fraggla: 32år, IVF/ISCI nr 3 vårvintern -09
    Soffie76: 32 år, ICSI nr 5, någon gång 2009
    Lina 78: 30 år, FET april/maj
    Lok: 30 år, 3 ISCI och ett FET. Paus från allt till hösten -09
    Kalmen: Vill börja på 4:e försöket så fort som möjligt

    Sprayare:

    Sprutare:
    Trinity78: 31 år, "extralånga" protokollet: 2½ mån med Enanton pga endometrios.
    Nillan38: 38år, 1 1/2 ICSI start Suprefact 1/6 , Menopur 15/6, VUL 22/6

    Knaprare:

    Äggplockning:
    Kajsan75 34 år, IVF nr 2, äggplock den 22/6 -09

    ET:

    FET:
    Provis: 33 år, (3IVF) FET 1, progynonstart 24/6, UL 3/7
    AnnaMG: 36 år, FET 1, progynonstart 18/6

    Ruvar:

    Gravida:
    Popcornpysen: 39 år, IVF nr 3, TVÅ embryon, vul 2/6
    vanillie ICSI NR 1, TVÅ embryo vul 25 juni
    Prästkrage: 32 år, ICSI 3, BF 17 januari 2010
    showmustgoon: 28år IVF nr 1,VUL 1/6 BF 10/1 2010
    Zenhobia: 36 år, IVF nr 1, VUL 29/5, prel BF 11/1 -10
    Koalababy: 38 år, 4 ivf/icsi utan resultat, gravid på egen hand, BF 22/12
    SMS; IVF nr 2, Suprefact start 11/2, Gonal F start 2/3, Vul 10/3,
    ÄP 17/2 08,00, ET 20/3, TD 31/3, VUL 30/4
    Livia76: IVF/ICSI nr 5 + 16/2 VUL 5/3
    danilla: IVF/ICSI nr 1
    Johan80: ICSI nr 3, + 2/1-09, VUL 26/1
    Skånehopp: 34 år, IVF nr 3, VUL 5/6
    Björneochsnigel: 27 år, IVF-D nr 2 vul 23/10, BF 1/6
    Padelin: 37 år, 3 ET, FET nr 1, VUL 4/12, BF 10/7
    Fikia: 27 år, IVF/ICSI nr2, BF 8/8
    Karla IVF/ICSI nr 4, VUL 26/2 BF 7/10
    Lini: ICSI Nr:1 VUL 2/4 BF 8 Nov
    Kattmamman: 30 år, IVF nr 1, BF 23/1 2010

    FÖDDA:
    2008
    Nina76: 32 år, BF 17/6. 29/5 föddes Ellie.
    BDMC: 28 år, BF 25/6. 11/6 föddes Lea.
    Byråkraten: 35 år, IVF nr 1. BF 18/7. 15/7 föddes en liten pojke
    Yarali01: 35 år, Gonal-F BF 26/8. 22/8 föddes liten flicka
    Loppan1972: 36 år, BF 2/10. Den 25/9 föddes lilla Emma
    MiaBjörn: 29 år, IVF nr 1, BF 27/11. Den 12/11 föddes lilla Siri
    Kråkan Krax: 28 år, IVF nr 1, BF 2/12 där en liten Hubert föddes
    Glenda Glad: 37 år, IVF nr 1, 5/12 föddes en liten pojke
    Fibula: 36 år, IVF/ICSI nr 2b. 5/12 föddes lilla Rut.
    2009
    Netis: 36 år, IVF/ICSI nr 3, 10/1 föddes en liten flicka
    Stoppsladd: 30 år, ICSI nr 3, 090209 föddes en hårdrockare (pojke)
    Tracy: 29 år, IVF/ICSI nr 2, 090302 föddes Molly
    Lilla Hönan: 27 år, IVF/ICSI nr 2, 19/3-09 föddes lilla Izabell
    Catharina80: ICSI Nr1 090601 föddes Theo
    Rikku: ICSI nr3 Födde 4 Juni 09. Tvillingar Linnea och Liam

  • ProvisT

    Anna MG: Hur går det för er och alla era ägg? Jag tar mina piller, 3 varje kväll. Får din tjej några biverkningar av medicinerna? Jag känner inget alls. Jag var hos min vanliga gyn idag och tog cellprov. Hon kollade så att allt såg bra ut. Jag har endo, men hon såg inga spår av den. Hon tyckte vädligt synd om oss att det inte blev några barn. Hon sa att det inte fanns någon anledning som det såg ut att vi inte skulle kunna bli gravida på egen hand. Men det funkar ju inte. Frustrerande. Hade nästan varit bättre att få höra att det var helt kört.

    TeeCee: Ohh förstår din frustration. All denna väntan, man blir ju galen. Ja i denna världen får man verkligen tuffa till sig. Jag har blivit tuffare under resans gång. Tjatat till mig både det ena och det andra. Håller tummarna för dig. fortsätt tjata nu:)

    Gaytjej: skitcoolt att du tog tag i det själv och sket i omständiga och långsamman RMC. Trist bara att det ska behövas.

    På fredag är det dags för VUL. Hoppas min slemhinna fettat till sig ordentligt. Hade gått upp ett kilo i morse. Kanske var det slemhinnan. Eller så var det den hela pizzan som jag åt igår:)

  • ProvisT

    Anna MG: Ohh jag fäljer er båda med spänning. Nu har ni ju trots allt ökat på chanserna en del. Önskar min man kunde bli gravid, så kunde han ta en del av allt det jag går igenom.

    Jag känner av min progynon nu tror jag. Detta är dag 7. Jag har fått flyningar som är som typ ÄL flytningar. Min mage är svullen, gått upp lite i vikt och är sååååå satans trött. Vill sova hela tiden. I morse sov jag till kl 8.30. Tur att jag kan jobba lite hemma ibland:) Men samtidigt så är det ju som en sommarbris om man jämför med hur man mår när man gör full IVF. Så jag klagar inte. Fastnar det lilla livet också så är det ju ännu bättre.

  • ProvisT

    Hej tjejer: Ohh jag reagerar alltid så mycket på mediciner. Nu är jag på dag 8 med Progynon. Min mage är svullen och öm och min korsrygg är helt mongo. Inte alls så kul. Hoppas att mitt VUL är bra på fredag så jag kan få tillbaka ägg snart. Jag brukar tyvärr reagera skitstart även på Crioninet. Men det är bara att bita ihop i värmen:) Det ska nog gå.

  • ProvisT

    Anna MG; Ohh grattis till ägget. Hoppas att det fastnar för evigt nu. Jag var hos RMC idag och kollade min slemhinna. Den såg fin ut så jag får tillbaka ägg på tisdag. Ska börja med Crionin på söndag. Leif var på bar humör idag. Jag får ändå konstiga vibbar av att vara där. Det är förknippat med så mycket jobb och besvikelse. Hoppas att det blir förknippat med mer glädje denna gången.
    De frågade om jag ville ha tillbaka ett eller två ägg. Jag ville ha ett. Dels vill jag att min frysta lager räcker längre och sedan vill jag hellre ha ett barn. Visst, hellre tvillingar än aldrig något alls. Är det rätt valt tycker ni?

    Ska testa själv hemma denna gången. Dag 17. Uisch det är ju jättelänge. Hur ska jag klara det? Ska försöka att inte tjuvtesta utan vänta och njuta av tanken att man kanske är gravid.

    Håll tummarna för mig.

  • ProvisT

    Nillan: Ohh jobbigt att det blev jobbigare ÄP denna gången. Jag tror helt på att det är skillnad på vilken läkare man har. Jag hade Leif 3 av gångerna. Han är min favorit. Snabb och odramatisk. Hade Hanna en gång. Hon var också duktig men det tog längre tid.
    Idag när jag var på UL så gjorde Leif det. Tog typ 2 minute och sedan var det klart. Inte massa velande och ta lång tid. Hoppas att det blir ET för dig snart.

  • ProvisT

    Bambi: Hej och tack så mycket. Ja än så länge känns det spännande. Ja shit vad konstigt att de ger så olika svar. Jag fick nämnligen två tillbaka på min sista IVF. Usch tänk om det är för de tycker att jag är så himla ofertil så det ändå inte är så stor chans att det fastnar två. Men det borde de väl inte kunna se??? 9 blastocyster, kanske är det därför du inte får 2. Det är ju superbra. Jag tror att alla mina är 4 celliga. Tänk om du till slut får 9 bebisar.... Hur känner du inför dina frysförsök?
    Man tappar lite hoppet när IVF efter IVF misslyckas. Men samtidigt så har man ju jättemycket hopp kvar att det kanske kan lyckas ändå på en av FET försöken.

    Börjar du med Prognyn nu i nästa mens? Det är ganska mycket mer soft än att köra hel IVF. Jag kommer vara här och heja på dig. Förhoppningsvis med liten knodd som sitter fast inne i mig.

  • ProvisT

    Nillan: Neeeej, viken skit. Vet också hur det känns när det inte blir något. Man sitter liksom där med kroppen helt fylld med hormoner, och så avbryts allt. Det är sjukt tungt. Tänker på dig massor och hoppas att du orkar komma tillbaka.

    Bambi: Det har varit värren än jag förväntade mig med Progynon. Jag har varit totalt utslagen i typ 5 dagar nu. Så ont i magen och svullen och en sjuk smärta som strålat från tjejmagen till nedre ryggen. Ajjjj, igår började jag med Crionine och idag mår jag ok igen. Vet inte varför min kropp reagerar så kraftigt, men jag blev påmind om avrför jag lovade migsjälv att aldrig göra en full IVF igen. Man glömmer ju liksom hur det kändes.

    Imorgon ska jag hämta mitt ägg. Ohh så spännande. Håll tummarna för mig. Hoppas jag gjort rätt beslut att få en tillbaka. Jag vill ju inte slösa upp alla ägg på en gång.

  • ProvisT

    Nillan: Shit vilket galet mirakel. Måste ju kännas helt sjukt. Inte konstigt att kroppen flippade ut av alla mediciner ovan på en gravidilitet. Stort grattis iaf.

    Jag har just varit hos RMC. Jag fick tillbaka ett superfint ägg, men de behövde tina upp 4 st för att gå ett. Är så ledsen så nu har jag två kvar i frysen, så det ät ju inte ens säkert att det blir fler FET. Har iaf varit på akupunktur hos min örtman efter ET. Fick massor med nålar i huvudet. Hoppas på att det kan hjälpa, så att det inte behöver bli fler ET eftre detta.

    Så jag flyttar mig på listan till ruvar. Känns iaf bra

  • ProvisT

    Planerar:
    bTigger: IVF nr 2 efter sommaren....??!!
    AJB: 34år, 3IVFer och väntar nu på Äggdonation
    Aniara33: 35 år. I kö inför IVF nr 1. Väntar på kallelse från RMC.
    saaassssi: 32 år, ivf nr 3
    Bambi7, 31år, FET 1, Augusti -09
    Lollorby: 33 år Ivf nr 3, efter sommaren
    Teecee: 28 år, väntar på provremiss (kommer om en evighet).
    JGPF: 24 år,ICSI nr 1, Infomöte 20 Feb, läkarbesök 17 Mars
    TJ: 29 år väntar på mens för att kunna börja med puregon
    Smuugi 27 år, IVF nr:2 Om en evighet känns det som
    tomte mor: 30 år (väntar på startdatum i december)
    cizydizy76: 32 år,FET nån gång till våren-09
    Liten Fraggla: 32år, IVF/ISCI nr 3 vårvintern -09
    Soffie76: 32 år, ICSI nr 5, någon gång 2009
    Lina 78: 30 år, FET april/maj
    Lok: 30 år, 3 ISCI och ett FET. Paus från allt till hösten -09
    Kalmen: Vill börja på 4:e försöket så fort som möjligt

    Sprayare:
    AnnaMG 36 år, IVF 1 (typ), synarelastart 29/6

    Sprutare:
    Trinity78: 31 år, "extralånga" protokollet: 2½ mån med Enanton pga endometrios.

    Knaprare:

    Äggplockning:
    Kajsan75 34 år, IVF nr 2, äggplock den 22/6 -09

    ET:
    Nillan38: 38år, ICSN nr 2 ET 3/7

    Ruvar:
    AnnaMG: 36 år, FET 1, TD 18/7
    Provis: 33 år, (3IVF) FET 1, TD 22/7

    Gravida:
    Popcornpysen: 39 år, IVF nr 3, TVÅ embryon, vul 2/6
    vanillie ICSI NR 1, TVÅ embryo vul 25 juni
    Prästkrage: 32 år, ICSI 3, BF 17 januari 2010
    showmustgoon: 28år IVF nr 1,VUL 1/6 BF 10/1 2010
    Zenhobia: 36 år, IVF nr 1, VUL 29/5, prel BF 11/1 -10
    Koalababy: 38 år, 4 ivf/icsi utan resultat, gravid på egen hand, BF 22/12
    SMS; IVF nr 2, Suprefact start 11/2, Gonal F start 2/3, Vul 10/3,
    ÄP 17/2 08,00, ET 20/3, TD 31/3, VUL 30/4
    Livia76: IVF/ICSI nr 5 + 16/2 VUL 5/3
    danilla: IVF/ICSI nr 1
    Johan80: ICSI nr 3, + 2/1-09, VUL 26/1
    Skånehopp: 34 år, IVF nr 3, VUL 5/6
    Björneochsnigel: 27 år, IVF-D nr 2 vul 23/10, BF 1/6
    Padelin: 37 år, 3 ET, FET nr 1, VUL 4/12, BF 10/7
    Fikia: 27 år, IVF/ICSI nr2, BF 8/8
    Karla IVF/ICSI nr 4, VUL 26/2 BF 7/10
    Lini: ICSI Nr:1 VUL 2/4 BF 8 Nov
    Kattmamman: 30 år, IVF nr 1, BF 23/1 2010

    FÖDDA:
    2008
    Nina76: 32 år, BF 17/6. 29/5 föddes Ellie.
    BDMC: 28 år, BF 25/6. 11/6 föddes Lea.
    Byråkraten: 35 år, IVF nr 1. BF 18/7. 15/7 föddes en liten pojke
    Yarali01: 35 år, Gonal-F BF 26/8. 22/8 föddes liten flicka
    Loppan1972: 36 år, BF 2/10. Den 25/9 föddes lilla Emma
    MiaBjörn: 29 år, IVF nr 1, BF 27/11. Den 12/11 föddes lilla Siri
    Kråkan Krax: 28 år, IVF nr 1, BF 2/12 där en liten Hubert föddes
    Glenda Glad: 37 år, IVF nr 1, 5/12 föddes en liten pojke
    Fibula: 36 år, IVF/ICSI nr 2b. 5/12 föddes lilla Rut.
    2009
    Netis: 36 år, IVF/ICSI nr 3, 10/1 föddes en liten flicka
    Stoppsladd: 30 år, ICSI nr 3, 090209 föddes en hårdrockare (pojke)
    Tracy: 29 år, IVF/ICSI nr 2, 090302 föddes Molly
    Lilla Hönan: 27 år, IVF/ICSI nr 2, 19/3-09 föddes lilla Izabell
    Catharina80: ICSI Nr1 090601 föddes Theo
    Rikku: ICSI nr3 Födde 4 Juni 09. Tvillingar Linnea och Liam

  • ProvisT

    Gaytjej, ja det har du rätt i. kanske ger det bara så dåligt resultat i upptiningen att det inte ger mening. Alla mina som frystes ner var toppägg, men det var ju ändå många som inte klarade sig. Leif tyckte nog lite synd om oss.

    Men nu är det väl bara att hoppas. Jag är ledig idag från jobbet för att bara softa och vara lugn för mitt lilla ägg. Hoppas att det ger någon effekt.

    Det är ju definitivt mindre jobb med FET. Jag blev inkastad och så satten ägget in och 10 minuter senare var jag klar. Magen mår ju ändå mycket bättre än efter öggplock och en månad med massa hormoner.

    Phew tur att jag inte valde att de skulle sätta tillbaka två, då hade alla varit slut nu. Tror jag kände det på mig lite, när det kommer till detta kapitlet i mitt liv så är jag visst ganska pessimistisk.

Svar på tråden RMC Malmö del 9