Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Cravings för Pojk/Flickgravida!?

När jag har väntat pojkarna har jag varit sugen på allt som är salt och stark mat. Mycket lakrits, feferoni och kryddig köttfärssås. Med dottern var jag sugen på sötsaker, choklad och jordgubbar. Den här gången är jag supersugen på salt hela tiden så jag gissar på en pojke till.

The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen

Köns-ulet vi var på var en underbar upplevelse med en kanonduktig och engagerad läkare (S. Olsen Sibyllekliniken i Sthlm) så jag hoppas att du också hittar en sån tosalisa! Som sagt så brukar man göra det från v. 24 ca och det beror på vad man vill ska ingå hur dyrt det blir.

• Ekorrfamiljen

Nu har jag köpt en rejäl burk med feferoni. Maken är bekymrad eftersom han önskar sig en dotter och förra gången vräkte jag i mig feferoni när jag väntade sonen..

• Ekorrfamiljen
    tosalisa skrev 2009-04-30 18:44:07 följande:
    Jo hon mätte. I hennes bok så var det hon gjorde ok, men int eför en patient. Vi gör inte ul varje gång, o man vill ju va med liksom. Hon kallde in oss ca 8.33 o vi var ute igen 8.45, o då hade vi pratat innan ul o efter ul.Men har pratat med chefen, och har fått ny tid till ul 19 maj. Jag bölade när jag berättade, o hon förstod nog först inte vad det var jag var upprörd över. Till saken hör att jag har en kusin som är född med ryggmärgsbråck o det sitter alltid i bakhuvudet. Ser som sagt framemot nästa ul. O den som ska göra det är skitbra. Hade henne när jag väntade gossen också.
    Vad skönt att de förstod dig och att du fick en ny tid!!
    hjärterum skrev 2009-04-25 20:12:00 följande:
    vi får väl hoppas att det bara är ett begär DU har som gravid då!eller?
    Jo, precis! Var ju inte det när jag väntade de första två, men då kanske det inte fanns feferoni på burk å andra sidan.
  • Ekorrfamiljen
    tosalisa: Spännande! Berätta gärna om du får reda på vem som är därinne!

Carmen1: Grattis till lillkillen!
Svar på tråden Cravings för Pojk/Flickgravida!?