Inlägg från: Linis80 |Visa alla inlägg
  • Linis80

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Alla resonerar vi olika, visst e det dyrt med bilbarnstol men säkerhet måste gå i första hand. Jag hade aldrig riskerat att kört min son utan. Då hade jag gått eller cyklat. Jag tycker inte att du ska äventyra ditt barns liv(vilket jag tycker att du gör). Det behöver inte vara du som kör dåligt, vad skulle hända om nån kör och frontalkrockar med er och ditt barn slungas ut ur bilen pga att du inte tycker att du behöver en bilbarnstol? Du hade nog aldrig förlåtit dig själv..

Cykla eller gå om du inte vill köpa en bilbarnstol...
    Va rädd om ditt barn, det är en fin gåva som inte alla kan få. SÄKERHET FÖRST!

Hoppas att du ändrar dig.

Älskar min familj!
  • Linis80
    Koloratur skrev 2009-04-11 22:26:18 följande:
    Ja alltså, blev ju av med körkortet (rattfylla) för ett tag sedan och då fick ju min man hämta sonen i poliskontrollen, så efter det är jag väldigt noga med att spara in på utgifter när jag inte kan ta mig någonstans. Har cyklat med sonen men han ramlar ju bara av och slår sig, har visat hur han ska hålla fast sig i pakethållaren men han sitter ändå inte kvar :/Och eftersom bilbarnstolarna inte är effektiva så varför köpa en, man undrar ju?
    Hur kan ni tycka att starta en sån här tråd e kul????
    Älskar min familj!
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!