Inlägg från: Behemot |Visa alla inlägg
  • Behemot

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Håller med ts, innan han frågar efter det själv behöver han ingen bilbarnstol. Onödigt att göra ungen till trygghetsnarkoman

• Behemot

Om det varit meningen att barn skulle vara fastspända hade bilbältena varit designade efter barn... Vsb

• Behemot

#47:
    Stackars barn som inte får vara med

• Behemot

#233: vem vet, tråden kanske får någon som har den åsikten att tänka efter. Det är ju knappast de som skrattar åt den...

• Behemot

Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:04:15 följande:

Jag säger det igen... Hur är man funtad när man SKÄMTAR om SITT BARNS LIV??!!Vad är det som rör sig i skallen hos er?
    Är det verkligen sina barns liv de skämtar om, eller parodierar de kanske personer som inte tycker att det är så viktigt med barnens säkerhet? Ibland kan den här typen av trådar vara en motreaktion på just det beteende som drivs med, man läser att folk seriöst inte tycker att det är viktigt att använda bilbarnstol, man blir arg och får ut det genom att driva med dem.

Humor är ett vapen och det skulle ju till och med kunna vara så att en sådan här tråd kan nå ut till någon som inte är mottaglig för informationskampanjer via brochyrer genom att de ser hur bakvänt deras eget tankesätt är.

Bara för att människor inte är som du så behöver de inte vara sämre.
  • Behemot

Jag ber om ursäkt för mitt jätteOTiga inlägg nyss

• Behemot
    panzermensch skrev 2009-04-12 17:37:01 följande:
    du ot? kan man va det i sandlådan?
    Japp, jag var ju seriös
  • Behemot

Tack dompans mamma, så länge du inte mår dåligt av det får du härja i vilka trådar du vill för min del
    Enjoy tråden folks, vi ses nog i andra delar av sandlådan

• Behemot
    CTMT skrev 2009-04-14 10:09:00 följande:
    skrattar åt oss som tar det på allvar och som rent av, som i mitt fall, har en vän som förlorat sitt barn i en trafikolycka? tack för det.
    Förlorade vännen sitt barn på grund av att hon tyckte att barnstol var onödigt?
  • Behemot
    jojjetöza skrev 2009-04-14 13:42:29 följande:
    om ni tycker att detta e något att sitta o skämta om ja då har ni inte mycket till övers..mitt barn kanske har räddas just av en bilstol eller dött av någon som kört rattfyll..vist ska man ha humor men lite kvalitet o omsorg över den kanske..
    Om ditt barn just har räddats av en bilstol så borde du ju hålla med om att de som inte tycker att det behövs kan drivas med.
  • Behemot

Noas mamma skrev 2009-04-14 15:27:20 följande:

ja men abolut! jag jobbar hos soc så jag vet hur man ska ta hand om barnen! lär dom sig inte i tid att klara sig själva så kommer dom ju för tusan att drälla hemma tills dom är typ 15 år... herre gud! sonen får flytta ut INNAN han fyllt 10!
    10 är väl ganska sent? Vad ska man ha dem till när de slutat vara små och söta vid typ 7 (det är då de lär sig läsa och kunskap är *aldrig* gulligt?
  • Behemot

Jag fick en tillsägelse för något jag sagt här, så jag blev stum av chock

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!