lollisen skrev 2009-04-12 01:38:54 följande:
Jag ser folk titt som tätt som kör med barnen lösa i bilen... Framförallt är det en viss kategori, men säger jag nåt högt, så är jag rasist... :-O SÅ jag håller det för mig själv...
Jo jag tycker mest att det är utländska som jag ser gör så..och det gör mig inte till rasse utan jag säger vad jag har sett mest. Sen vad dom kommer fr för land är desamma men vem vet om dom har bott här sen dom föddes heller.
Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:38:54 följande:
Håller med. Blir bara så irriterad! Fattar inte vad dessa "föräldrar" sysslar med. Hur dem är funtade!?De visar ju, med att inte visa respekt hur duktiga föräldrar dem är
Jag vet..anledningen jag tar illa vid mig är att min bästa väninna dog i en bilkrasch skämta om bilkrascker är ngt jag blir upprörd över så är det bara.Sen att folk kör utan stol är ett allt för vanligt problem så att folk resonerar såhär fast i seriös stil finns det många av.Tyvärr..
Queen70 skrev 2009-04-12 01:39:40 följande:
Med det resonamanget skulle man inte få säga nåt nånsin...Erkänn att du inte fattade var tråde låg från början och nu försöker "rädda ansiktet" genom att vara snustorrsseriös.....Våga skratta lite åt dig själv istället :)
Nej mitt resoneamng har som ovan en anledning,dock ej med bilbarnstolar men med bilkrockar.