Inlägg från: SABL |Visa alla inlägg
  • SABL

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Kan inte ungen bara springa bredvid då, så som vi gör när vi motionerar hunden?

• SABL
    Kaxmaja skrev 2009-04-12 12:55:51 följande:
    Åhhh smart. Vet du om sånt där ställ man fäster på cykeln till hunden passar i vindrutan på bilen? Vill ju inte att ungen ska bli påkörd ju
    Har faktiskt ingen aning, men det borde ju finnas nån smart lösning. Sambon jobbar som bilmekaniker, kanske kan fråga honom. Han brukar ha koll på reservdelar och tillbehör och sånt. Hundens koppel fäster vi bara i kulan där bak. Så kanske man inte kan göra med ungen?
  • SABL

Dompans mamma skrev 2009-04-12 13:07:58 följande:

Jag vill bara veta vad man tänker på där man skämtar om sitt egets barns liv?
    Hur tänker man när man skämtar om blondiner, homosexuella, handikappade, män, kvinnor och människor från andra länder?
  • SABL

JAG är BÄST skrev 2009-04-12 13:20:48 följande:

Men inte kan hon ju då sätta leopardmönstrat till sonen,,han kan ju fan bli transvistit på köpet
    Jamen, då borde ju ett hundkoppel funka bra? Han blir inte transvestit, bara undergiven och gillar att få smisk?
  • SABL

Sambon tittade just över min axel och berättade att frystejp på väl vald plats. Motorhuv, tak eller bagagelucka borde funka. Dom fick nämligen in en bil som hölls i hop av frystejp på verskan och den funkade ändå finfint :) Det behövdes bara lagas en slang och det körde dom med frystejp för att matcha:P

• SABL

Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:56:16 följande:

Bara strunta i dem. De är något fel på dessa personer. De har bilbarnstolar till barnen, men dock inga hjärnor. De är unga omogna föräldrar/barnlösa/gravida å nogon norsk med också. Ja, ett jäng ****
    Ska jag tillägga att vi kör gammal jänkare på sommaren också? Där är det bara tvåpunktsbälte :D Inga barnsäkra rutor och heller inga airbags :D
  • SABL

Hakar på då..

Anna Kaagaard, Fittja
    Sofia Lundström, Brändön, Luleå

• SABL

Missade sista namnet på dig Anna, men huvudsaken är ju att hon hittar oss :P

• SABL

Nej nu ska jag laga mat och mig och mitt ofödda barn, det blir fryst kyckling, sån med glasbitar i. Ha en underbar kväll, kasta inte sand i ögonen på varandra.

• SABL

Nej ingen barnstol här, testade binda fast hunden på taket för att se om det var en bra metod. Men icke, lacken for väldigt illa...

• SABL

Tänkte bara berätta att tråden håller på att bli berömd :P Den diskuteras i många andra trådar.. Undrar om vi får fler som vill bygga sandslott och sandkakor med oss här i sandlådan nu? :D

• SABL

Istället för barnvagn kan jag tipsa om kundvagn, då kan man själv bestämma vad det får kosta, 5 eller 10 kr :) Dock ryms den in i bagaget, men vad gör det? Räcker ju med att man har en hemma, och sen får man ta en på närmaste affär då man är iväg på äventyr, eller använda skateboarden.

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!