Bilbarnstol - så jävla onödigt!
Kan inte ungen bara springa bredvid då, så som vi gör när vi motionerar hunden?
Kan inte ungen bara springa bredvid då, så som vi gör när vi motionerar hunden?
Dompans mamma skrev 2009-04-12 13:07:58 följande:
JAG är BÄST skrev 2009-04-12 13:20:48 följande:
Sambon tittade just över min axel och berättade att frystejp på väl vald plats. Motorhuv, tak eller bagagelucka borde funka. Dom fick nämligen in en bil som hölls i hop av frystejp på verskan och den funkade ändå finfint :) Det behövdes bara lagas en slang och det körde dom med frystejp för att matcha:P
verkstan
Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:56:16 följande:
Hakar på då..
Anna Kaagaard, Fittja
Sofia Lundström, Brändön, Luleå
Missade sista namnet på dig Anna, men huvudsaken är ju att hon hittar oss :P
Nej nu ska jag laga mat och mig och mitt ofödda barn, det blir fryst kyckling, sån med glasbitar i. Ha en underbar kväll, kasta inte sand i ögonen på varandra.
Nej ingen barnstol här, testade binda fast hunden på taket för att se om det var en bra metod. Men icke, lacken for väldigt illa...
Tänkte bara berätta att tråden håller på att bli berömd :P Den diskuteras i många andra trådar.. Undrar om vi får fler som vill bygga sandslott och sandkakor med oss här i sandlådan nu? :D
Istället för barnvagn kan jag tipsa om kundvagn, då kan man själv bestämma vad det får kosta, 5 eller 10 kr :) Dock ryms den in i bagaget, men vad gör det? Räcker ju med att man har en hemma, och sen får man ta en på närmaste affär då man är iväg på äventyr, eller använda skateboarden.