Inlägg från: CTMT |Visa alla inlägg
  • CTMT

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Hahaha!
    Det var den mest KORKADE och FALSKA och PROVOCERANDE tråd jag nånsin stött på!

TS - Sluta sitta här och provocera folk (är ju tydligt) och se till att skaffa dig ett liv istället. Barn är nog ingenting för dig, men möjligtvis kan terapi vara din "nisch" här i livet {#lang_emotions_wink}

• CTMT
    Koloratur skrev 2009-04-13 22:17:26 följande:
    aha, var kan man lämna in barnen då? och varför sätter du citattecken där de inte ska vara?
    Haha... du är ju inte sann... Jag fick mig ett gott skratt nu iaf {#lang_emotions_smile}
    Kaxmaja skrev 2009-04-13 22:17:29 följande:
    hårda bud. Du är nog bara sotis før att du lagt ner en massa onødiga pengar på bilbarnstol när TS är så smart som har sparat in de slantarna
    Inte lagt ner massa onödiga pengar... vi fick vår bilbarnstol som gåva {#lang_emotions_laughing} Dock hade jag mer än gärna lagt ner de pengarna på babyskydd ändå.
    Silverkatten06 skrev 2009-04-13 22:17:30 följande:
    Det är bra att du inser att tråden är korkad, falsk och provocerande. Vad var det som fick dig att förstå det så snabbt? Trådens placering?
    Japp!
  • CTMT
    Kaxmaja skrev 2009-04-13 22:26:21 följande:
    Sälj stolen och  köp silver tejp istället så tjänar ni in lite pengar
    Nja... föredrar att ha ett levande barn tack {#lang_emotions_wink}
  • CTMT
    Kaxmaja skrev 2009-04-13 22:31:21 följande:
    Silvertejp är super starkt jag lovar.
    Bilbarnstol är supersäkert jag lovar.
    Queen70 skrev 2009-04-13 22:32:42 följande:
    Vad ovanligt.
    Nej det är faktiskt väldigt vanligt.
  • CTMT
    MalinGBG skrev 2009-04-14 00:25:12 följande:
    ASG!! Det här var fan den roligaste tråden jag har läst på länge. Har lusläst hela tråden och kommer nu i säng för sent igen.... Zzzz!Och jag är GRYMT chockad över hur många som verkligen tar tråden på allvar. Är ni TOTALT nya på FL eller bara blinda?? Ser man en sån här tråd, kollar man vart den ligger det första man gör. Tro fan att man behöver kunna skämta i denna sjuka värld vi lever i. Det räcker knappast att följa Så ska det låta med Peter Settman. Tacka vet jag ironi och skadeglädje.Puss på er och godnatt!
    Det handlar nog mer om att folk reagerar starkt pga att det handlar om barns säkerhet.
    Ja, tråden ligger i SANDLÅDAN, men att skämta och skoja om att barn ska åka utan bildbarnstol fastspända med enbart silvertejp när man VET och LÄSER varje vecka om små barn som omkommit i trafikolyckor och hur en säker bilbarnstol hade kunnat förhindra dödsfallet!! ÄR DU INTE KLOK?

Nej... skratta så mycket du/ni vill ang att personer som jag verkligen blir stött av sådana här trådar som handlar om små barn och deras säkerhet... Det är inget att skämta om. Tänk alla de som har förlorat sina små barn i trafikolyckor.

Så jäkla otaktiskt av framför allt TS, men även av er andra som skrattar åt det!
  • CTMT
    o GUTEGIRL o skrev 2009-04-14 09:21:07 följande:
    Vi skrattar inte åt DET, vi skrattar åt er.
    skrattar åt oss som tar det på allvar och som rent av, som i mitt fall, har en vän som förlorat sitt barn i en trafikolycka? tack för det.
  • CTMT
    Kaxmaja skrev 2009-04-14 10:12:55 följande:
    Ett tips kan vara att inte gå in i en tråd som ligger i sandlådan och heter Bilbarnstol så jävla onödigt.
    Just därför gick jag in här - för att det skämtas om det.
    Men folk verkar inte fatta förrän det drabbar dem eller en nära till dem. Hoppas ni slipper uppleva det. Men skämta ni vidare.
  • CTMT
    fotbollsfru skrev 2009-04-14 13:49:23 följande:
    Ja...för som sagt...detta är en SARKASTISK tråd. Du tror väl inte på ALLVAR att Vi menar ALLVAR???!!!
    Man kan välja vad man skämtar om!
    Om din mor/far/syster/bror/barn hade haft dödlig cancer, hade du skämtat om det då?
    Om ditt barn hade dött i en bilolycka - hade du skämtat om det då?
    Om din mamma hade begått självmord - hade du skämtat om det då?

Använd hjärnan och TÄNK EFTER!
    Det finns MÅNGA som har varit med om mycket här, t.ex. haft ett barn som omkommit i bilolycka.
    Skulle du förlorat ett barn på detta viset så hade du nog inte uppskattat denna tråden, TROTS att den ligger under sandlådan (som dessutom är till för små barn, och inte ens små barn beter sig fullt så illa som ni gör. Skäms på er.)
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!