Inlägg från: Trailer T |Visa alla inlägg
  • Trailer T

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Jag tejpar fast mina barn med silvertejp i baksätat,har vi inte plats slänger jag in dom i bagaget

• Trailer T
    tjenixen skrev 2009-04-12 09:39:38 följande:
    jaja, det finns ju idioter till allt. Drar mig ur denna barnsliga och makabra tråd då jag anser att jag har viktigare saker i livet att göra än att hålla mig till sånt här larv. Anser mig nog lite mer vuxen än somliga här, sorry.
    Hej då
  • Trailer T
    Lillklillen skrev 2009-04-12 09:47:07 följande:
    Om ni skulle krocka eller bli påkörda ( (jag hoppas för erat barn att ni inte gör det ))så kommer ni att ångra att ni inte la ner dom pengar som det kostar att köpa en bilstol. Och det finns beg bilstolar gå in och titta på blocket, finns säkert för eran pånbok också. Och jag hoppas att polisen stoppar er så ni för böter på ca 2500:- för att ni inte sätter erat barn i säkerhet.
    Äsch man kan få tre rullar silvertejp för 20 spänn på ÖB
  • Trailer T
    Emmapullan skrev 2009-04-12 09:51:42 följande:
    varför tror du det finns bilbarnstolar egentligen?
    För att ruinera föräldrar när det finns silvertejp som är mycke billigare och säkrare..Det som inte funkar med silvertejp funkar inte alls
  • Trailer T

Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:33:05 följande:

Ok. jag skuter skallen av er när di kör bil, era barn är inte fastspända och de flyger ur fönstret och jag hoppar på deras söndertrasede huvuden. haha. vad kul att skämta på andras bekostnad... suck...
    Det stavas Skjuter annars var det kul
  • Trailer T
    panzermensch skrev 2009-04-12 17:38:02 följande:
    Jag hittar även DI och SÖNDERTRASEDE
    Jag missade dom
  • Trailer T
    panzermensch skrev 2009-04-12 17:39:32 följande:
    Därför du är trash
    Just de så var det,inte lätt att komma ihåg och se allt..Vi hade ingen bilbarnstol när jag var liten
  • Trailer T

Nä fy asså,hur kan ni skämta om typ såna här saker

*lämnar tråden*

• Trailer T

JAG är BÄST skrev 2009-04-12 17:42:01 följande:

Trailer T skrev 2009-04-12 17:40:31 följande: Inte jag heller, vi bråkade om vem som skulle ligga på hathyllan bak
    Hade ni hathylla..Vi hade i alla fall HATTHYLLA
  • Trailer T
    Pyff skrev 2009-04-12 17:47:56 följande:
    Nu fattar jag ingenting.............??? Är detta inlägg ett skämt eller???
    Nej varför skulle man skämta om något sånt här för
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!