Bilbarnstol - så jävla onödigt!
Fan vad skönt att hitta likasinnade! Jag tänker inte heller lägga ner flera tusen på bilbarnstolar åt pojkarna. Känns lite onödigt, de kan ju ändå bara användas några år...
Fan vad skönt att hitta likasinnade! Jag tänker inte heller lägga ner flera tusen på bilbarnstolar åt pojkarna. Känns lite onödigt, de kan ju ändå bara användas några år...
Föresten, min pappa berättade för mig att när jag var nyfödd la de mig i liggdelen till vagnen och sen ställde de bara in den i baksätet. Alltså helt löst. Och jag lever ju. Jag är ju faktiskt ett levande bevis på att bilbarnstolar är onödiga.
Alltså, jag fattar inte... Menar ni att ni köper ett flak öl och sedan har ni ölen kvar så länge att ni hinner spänna fast den? Vi hinner ju knappt hem från Bolaget innan den är slut...
Alltså nu har jag ett problem. Jag hinner inte läsa i tråden för att mina barn vill en massa saker. Vill de inte ha frukost så är det blöja eller lek eller nåt annat. Hur löser man en sån sak? Kan man låsa in dem i bakluckan även när man inte åker i bilen?