Inlägg från: Tequeida86 |Visa alla inlägg
  • Tequeida86

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Det här var antagligen det dummaste jag har läst nånsin,jag se mej berättigat att ha åsikter utan att ha läst igenom tråden.bara TS inlägg.
    Jag tror faktiskt det här var det värsta jag har hört,hur kan man göra så där mot sitt barn?hur är man funtad då,det finns inga ursäkter för att inte använda bilbarnstol,bara din egen jävla dummhet...,tyvärr...har man inte råd med en bilbarnstol borde man inte ha råd med en bil och föresten är det LAG på att ha bilbarnstol i sverige så alltså bryter du mot lagen varje gång du sätter dej i bilen,hade ajg vart en anhörig eller vän eller ens sett dej i bilen med barnet icke fastspänt hade jag inte tvekat en sekund med att anmäla dej,hoppas du blir stoppad av polisen och hoppas du blir av med vårdnaden om ditt barn innan barnet råkar illa ut.du är ju fan en fara för ditt eget barn...suck...

• Tequeida86

förstår inte hur man kan skämta om en sån här grej bara,inte direkt kul...händer nog varje dag att barn dör pga att dem inte sitter fastspända eller i rätt skydd...tycker inte det är ett ämne o skämta om...vad är ni för människor egentligen...

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!