Inlägg från: Noiis |Visa alla inlägg
  • Noiis

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

asså orka trycka ner barnen i bakluckan.... nä min son får springa efter bilen eller så får han stanna hemma! snälla ungen e ju över 1 år han klarar sig själv!

• Noiis
    JAG är BÄST skrev 2009-04-14 10:24:15 följande:
    Noas mamma skrev 2009-04-14 00:18:22 följande: Vilken underbar mamma du är,,,,,alla mammor borde gå uppfostrimgs-skola hos dig
    ja men abolut! jag jobbar hos soc så jag vet hur man ska ta hand om barnen! lär dom sig inte i tid att klara sig själva så kommer dom ju för tusan att drälla hemma tills dom är typ 15 år... herre gud! sonen får flytta ut INNAN han fyllt 10!
  • Noiis
    JuliaåRonjasmammis skrev 2009-04-14 00:34:13 följande:
    När han springer efter, använder du löplina eller får han springa fritt? Jag gillar löplina bäst, men vet att vissa andra hellre kör på fritt spring liksom. Om du har lina, var köper du den? *tacksam för tips*
    asså bekvämast är ju att ha dom i lina då vet man ju att dom är med. annars finns risken att man måste köra skta= ORKA????? med lina så kan han ju om han är lat bara hänga med lixom.

Köpa lina??? är du inte klok kvinna??? jag brukar sno snörena som dom har använt för att bunta reklamen med. dom brukar stå utan för porten på morgonen så är man snabb hinner man knipa både snöret och en tidning att läsa medans man kör!
  • Noiis
    mästaren skrev 2009-04-14 15:31:45 följande:
    Noas mamma skrev 2009-04-14 15:27:20 följande: 10 är väl ganska sent? Vad ska man ha dem till när de slutat vara små och söta vid typ 7 (det är då de lär sig läsa och kunskap är *aldrig* gulligt?
    jooooo 10 är jätte sent! men nja du vet mamma hjärtat säger ju faktiskt att han kanske måste ha en lägenhet innan han flyttar JA jag VET att jag är mesig, men ni kanske kan aga mig rätt??? men 10 är absoluta MAX åldern
  • Noiis
    Ablan skrev 2009-04-15 14:58:09 följande:
    Ha ha hell no, det kommer inte att hända!Pfft... Som att man skulle slösa sina ölpengar på det
    mmm precis de heter ju BARbidrag och UNDERHÅLLNINGS stöd av en orsak! inte fasiken ska man behöva ta av dom ynka pengarna för att handla saker till ett barn *suck* känner mig deppig över påhoppet
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!