Inlägg från: fotbollsfru |Visa alla inlägg
  • fotbollsfru

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Herregud! Har precis hittat denna tråd...har bara hunnit läsa hälften av alla inlägg.

Skrattar så jag gråter...tror till och med att det kom lite kiss...

• fotbollsfru

...eller det kanske var lite fostervatten...ligger på BF+3...hoppas....

Tänk dig rubrikerna: "Förlossningen startad av tråd ang. bilbarnstolens vara eller icke vara...".

• fotbollsfru

Alltså...tål man inte humor som är lägre än Glocalnet kanske man ska hålla sig ifrån trådar i "Sandlådan"...

Jag tycker inte om hundar (shit, vad jag kommer att bli påhoppad nu ), så därför går jag inte in på en Kennel...

• fotbollsfru
    Laddad skrev 2009-04-14 11:43:37 följande:
    Har inte läst hela tråden, bara trådstartarens första inlägg. Det här kan ju inte vara sant. Utgår ifrån att det är nått som är påhittat. Ingen kan väl vara så hopplöst dum i huvudet?
    Men kära nån...hur kan man missa nära 1000 sarkastiska inlägg?! Läs # 950...
  • fotbollsfru
    Laddad skrev 2009-04-14 11:48:19 följande:
    Nä, jag har faktiskt inte haft tid att läsa alla nästan 1000 inlägg. Men det var ju skönt i alla fall att det var sarkastiskt det här.
    Det förstår jag...men NÅT kanske man kan läsa...
  • fotbollsfru

..och de där två flugorna man gör på smällen kan man ju kapsla in i ena bagen; då får man ju en gratis skallra också... !!!!!

• fotbollsfru
    Vånnan skrev 2009-04-14 12:19:08 följande:
    Körkort? Måste man ha det oxå?
    Fis...jag visste att det var nåt jag glömt...
  • fotbollsfru

Att ha med sig "lappen" när man kör bil trodde jag betydde att inte glömma inköpslistan till ICA på kylskåpet...

Alltid lär man sig nåt nytt...

• fotbollsfru
    GlitterFia skrev 2009-04-14 12:22:05 följande:
    ööö är detta ett skämt eller?? Orkar inte gå tillbaka och läsa..Förlåt men du måste ju vara helt jävla dum i huvudet!!! Vem fast köper inte ALLT man kan för att de ska vara säkert för sitt barn Även om man igentligen kanske inte har råd??? Jag hoppas för tusan att ni inte åker så som du skrivit TS. Snacka om att inte tänka på sitt barns bästa!! Sånna människor ska INTE ha barn!!!! usch
    Du är just nu inne i "sandlådan"...
  • fotbollsfru
    MilosMamma07 skrev 2009-04-14 12:23:57 följande:
    Funkar väl lika bra med ica-kortet? Namnet står ju där.
    Hahahahahaha.... !!!!!!
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!