Inlägg från: Lusegris |Visa alla inlägg
  • Lusegris

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Jag kan BEVISA att bilbarnstolen är onödig. Min äldsta är 7 år och LEVER trots att han alltid suttit lös i framsätet (låg på golvet som nyfödd). Är inte det bevis nog så säg!

• Lusegris
    Lusegris skrev 2009-04-18 19:14:55 följande:
    Jag kan BEVISA att bilbarnstolen är onödig. Min äldsta är 7 år och LEVER trots att han alltid suttit lös i framsätet (låg på golvet som nyfödd). Är inte det bevis nog så säg!
    Sötnosarna skrev följande:
    Jag hoppas verkligen du skämtar!!!!! Så idiotiskt att inte ha en bilbarnstol. Har man inte råd att köpa en då ska man inte ha barn, för det är ju massa saker som barn behöver som kostar pengar. Tur att du inte har krockat!!!

Så här blir det jämt när jag berättar om hur jag behandlar mina barn! Det är väll min rättighet att avgöra vad som är bäst för mina ungar???? Vad man än gör nu för tiden står det någon "miss perfect" med åsikter... snart blir man ifrågasatt när man rastar ungarna med koppel på....
  • Lusegris

håller med föregående talare. och amning är för mesar som skämmer bort sina barn!

• Lusegris

Angelezzan - var just in och kikade i din presentation. Du har ju SPJÄLSKYDD! Hur tänkte du där? Lite väl mesigt skulle jag säga! Spjälorna har ju ett avstånd så barnet inte kan fastna...

• Lusegris

Tänkte väll! Vänta! Telefonen ringer! Kanske är det 7åringen, han kom aldrig hem igår. Började undra om han skulle skippa frukosten. . .

• Lusegris

Hej! Jag är en tjej som är ganska överviktig. Eftersom det aldrig kan hända mig nått i bilen - jag sitter där jag sitter- brukar jag knöla in barnen bakom mig. Det har funkat jättebra. Ibland ligger vi bak i bagaget på kombin, kan va riktigt trevligt där när barnen härjar runt. Jag tycker att föräldrar är elaka som binder fast sina barn fast de inte vill. dom blir ju arga och ledsna - det är väll kränkande om nått. Jag tycker faktist om barn.

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!