Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Det finns krocksäkrade hundburar förresten...Om ni är hönsmammor..

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • norgesessan

Ungen i sitt knä? Hur går det?? När måste man börja träna barnets kropp för att det ska gå att sätta barnet i sitt eget knä? Vi har missat helt att man ska göra det...

• norgesessan

mrzaswrrporporeåpoerpeopåöäöddfdDFdffd

Kram från Jonathan...(Eftersom man inte får vara i sandlådan om man inte är liten..)

• norgesessan

Lollisen, tyckte han hällre kunde vara hos mig, så jag tog hem honom, ingen tittade mot grinden, så jag vet inte om någon har fattat ennu...
    Han har det jättekul iallafall, vi har bakat chokladbollar med massor av socker i Han ville så gärna stanna uppe inatt

• norgesessan

Trailer T, har du ingen trailer du kan frakta barnen i? Eller vad handlar det om???

• norgesessan

Förlåt Jag och förtroende...Jag klarar aldrig att hålla på en hemlighet....Precis som den gången jag basunerade ut att du glömde din dotter på affären...

• norgesessan

Men cazzandhra och Philippha var ju häller inte mina.....JAg fick med dom från lekplatsen..,.Mina satt kvar i soffan hemma..

• norgesessan

Min syster hade en svart bilbarnstol i läder....med oranga remmar...Ett under att hon inte brann sig på sommaren...

• norgesessan

Haha? är dina barns namn bättre? Rune-Petter och Mikkel-Aleksander, och Sonja-Magdalena....

• norgesessan

Det var ju ett jättebra tips ju!! Jätteroligt för dom att få röra på sig istället för att sitta fast....

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Det var säkert en överpretto polis som överdriver allt...
    Självklart duger silvertejp...

Skulle liksom silvertejptillverkaren producera något farligt????

• norgesessan

Ja, 3 åringar vill vel skutta runt i bilen, eller sitta i mammans famn i framsätet? Eller ennu bättre, i pappas knä och styra...
    Det tycker mina är döroligt

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!