Inlägg från: bamse10 |Visa alla inlägg
  • bamse10

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Åh, innan jag hittade den här tråden velade jag fram och tillbaka hur jag skulle göra med bilbarnstol, men efter att ha läst den här tråden har jag kommit på att det är bara skit med bilbarnstol. Risken att råka ut för en olycka blir ju inte lägre bara för att man har en barnstol liksom. Tack så mycket för denna tråd Hjärta

• bamse10
    t0va skrev 2010-07-20 02:18:08 följande:
    men skit... jag hittade inte tråden innan vi köpte stol... fast stolen är skitsmidig att ha fram på passagerarsidan och lägga drickan och godiset i, så åker det inte runt när jag kör. Ungen kan faktiskt sitta i buren bak i bilen, jag har reseburar åt kaninerna och där går det att få in ungen sen. Hanen funderar jag på att lägga i en takbox har haft honom i bilen men han tjatar så mycket så det är tröttsamt, takbox kan väl funka bra då? 
    Även om det är bra att stolen kommer till användning på något sätt, så tycker jag ändå att det är slöseri på både pengar och utrymme att ha den. Sno en varukorg i affären istället, mycket smidigare och dessutom gratis. Skulle jag vara i din situation skulle jag sälja bilbarnstolen på loppis *moneymoneymoney*
    Takbox tror jag att funkar väldigt bra till hanen. And remember; drick and drive, then smoke and fly!
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!