Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

sofanda skrev 2009-04-19 12:45:06 följande:
    Har läst sååå många goda tips!Mitt är som jag tjatat om tidigare TAKBOX!Skrattar så tårarna rinner....ni humorlösa är sååå roliga!
    Vill du låna en Tena lady?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Severus skrev 2009-04-19 12:56:15 följande:
    Säkert någon fetta som upprörs av jag skickade ner min Noel, då 23 mån från Luleå(Kallax) ner till farmor i Stockholm. Jag hade inte möjlighet att själv åka eftersom lillebror på snart 1 år mådde dåligt, så jag skickade honom med en för mig okänd person på flyget!!!Vad kan hända instängd i en flygande konservburk liksom?Farmor mötte upp på Arlanda och fick ha Noel hos sig i ca 3 v, innan hon flög med honom upp. Hon tillhör den mesiga fjantskolan och vågade inte(jävla fegis) skicka honom med en okänd upp.Visst, hennes pengar.... Berättade detta för en mamma på föskolan och hon blev alldeles upprörd. Säkert någon råkommunist som pippat fram henne. Hur fan kan man annars bli så befriad i skallen?
    Larpottor. Man ska inte knössla för mycke med barnen då blir de ju absolut inte självständiga individer. De vet man ju att alla seriemördare har ammat tills de var 5 osv
  • Kaxmaja
    Hackemamma skrev 2009-04-19 12:58:14 följande:
    Att ironi ska vara så svårt ;D
    Ja det verkar vara värdigt svårt
  • Kaxmaja
    sofanda skrev 2009-04-19 12:58:55 följande:
    JAAAAAAAAAA  SUPER TACK!Men du kom en kvart försent...här är det blött...
    Fasiken oxå ja ja de är ju bara att tvätta
  • Kaxmaja

*delar ut Tena Lady till alla som behöver de*

• Kaxmaja
    Hackemamma skrev 2009-04-19 21:28:33 följande:
    *tar tacksamt emot* Aaah, nu kan jag slappna av.... ;D
    Det är lugnt ta två köpte storpack
  • Kaxmaja
    lollisen skrev 2009-04-20 11:04:31 följande:
    Alltså, grejen är ju den att det är de stora företagen som lurar oss att tro att barnen blir säkrare bara pga en bilbarnstol. Det är ju inte som så att man krockar mer sällan bara för att man köper nåt så dyrt!!Det ligger ett vinstintresse i dessa stolar ska ni veta. Det är ingen välgörenhet! Jag blir så arg. Nej, det blir inte säkrare på vägarna bara för att man skulle investera i en bilbarnstol, älgarna håller sig inte ur vägen för det, fylekörningar inträffar ändå och de där jävla grizzlybävrarna, de lockas ta mig tusan så fort de känner doften av bilbarnstolar! Så passa er!Förr i tiden använde man inte sådant trams och se, jättemånga äldre som lever idag. Tadaaaa...
    Helt riktigt

Tjejer kom igen nu jag har en PISSdag och behøver verkligen få skratta
  • Kaxmaja
    lollisen skrev 2009-04-20 12:47:18 följande:
    Samma här...
    Vi får sitta här och vara deppiga tillsammans
  • Kaxmaja
    Hackemamma skrev 2009-04-20 12:51:20 följande:
    TENA någon...?
  • Kaxmaja
    lollisen skrev 2009-04-21 14:41:24 följande:
    Tala för er själva... Bläääärk, till och med solen strejkar ju idag... Nä, idag är ingen bättre dag för mig, har inte ens sovit gott... *bitterfitta*
    ut och racea lite med bilen så ungarna flyger runt i baksätet de brukar man bli på liiite bättre humør av iallafall. Kør hit här är det strålande sol
  • Kaxmaja
    lollisen skrev 2009-04-21 14:44:31 följande:
    ha ha ha Vart är "hit" dååå? Ska jag vara tankelösare med ällää? Här ser det ut som att det kan bli regn när som helst... Funderar på att dra med lilltrollet på cirkus ikväll, det är väl en bra underhållning? Hur mycket tror ni att jag kan få för honom?
    Oslo

Ja cirkus är bra. Kan han några konster? De är ju lättare att få honom såld på. Men sätt han i en bur så luras de flesta
  • Kaxmaja
    Hackemamma skrev 2009-04-21 14:49:11 följande:
    Eller ge hormoner för maximal skäggväxt! Om han inte kan några bra konster, menar jag...
    smart smart
  • Kaxmaja
    lollisen skrev 2009-04-21 14:50:07 följande:
    Ahaaa, det är ju en bit.... Men inte allt för långt ifrån min bror... Som bor i Drammen. Ja, han kan... hmmm... rapa högt på beställning.slåss, stark som fan. göra kullerbytta. Stå på huvudet. köra bil. arbeta är han bra på, han är uthållig den lille rackaren...
    får nog starta en tråd. S¨åakert någon som vet vad du kan få før honom
  • Kaxmaja
    lollisen skrev 2009-04-21 15:07:30 följande:
    Ha ha ha... Ja, det gick ju så bra förra gången jag startade en tråd liksom.... Inget hallå alls juh... *fniss*
    Mohaha. Påminn mig imorgon så startar jag en åt dig Idag hinner jag inte
  • Kaxmaja

Var ute och åkte lite bil med en kompis idag. Først blev hon lite førvånad då jag inte hade med npgn bilstol till sonen men sen insåg hon det praktiska med att ha honom liggande på golvet i baksätet. Man fick ju plats med en massa shoppingkassar i sätet = PERFEKT

• Kaxmaja
    Järven skrev 2009-05-09 01:05:16 följande:
    Vi har bara bilstol i en av bilarna i den andra finns det inget bälte för det är en veteranbil och där får man åka utan.
    Jag rekomenderar silvertejp fungerar super bra från tidig ålder
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!