Inlägg från: BlommyNess12 |Visa alla inlägg
  • BlommyNess12

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

ummAmira skrev 2009-04-12 01:12:50 följande:
    Du verkar typ störd i dina diskussioner och jag vet inte om du är seriös från och till så nu vet jag inte hur jag ska reagera på dig så om du är seriös så tycker jag du ska sluta klaga på att du inte har råd med en stol åt ditt barn då du inte ens vill ut och försörja h*n..är du bara flummig och driver så har du nog inget liv..
    Litet tips, kolla vart tråden ligger.
  • BlommyNess12
    ummAmira skrev 2009-04-12 01:25:30 följande:
    Jag ser vart tråden ligger men kan faktiskt inte se der roliga i ert resonemang..anledningen bilbarnstolar finns är att förhindra eller miska dödsfall vi ev krock..att skämta om att inte ha bilstol är bara skittöntigt.Jag ser inte det roliga därför är jag seriös.
    Ja jag använder bilbarnstol till min son, även om den kostade uppemot tvåtusen kronor, och vi har faktiskt ingen egen bil. Och två tusen kronor för ett babyskydd är ju rena rama rånet, javisst. Men så dåligt med pengar har jag inte att jag inte har råd med ett babyskydd
  • BlommyNess12

Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:32:10 följande:

Har kontaktat soc
    Hahaha va? Och sagt vadå?
  • BlommyNess12
    ummAmira skrev 2009-04-12 01:35:52 följande:
    Jag menar bara att folk kan ha förlorat sina barn i olyckor pga att dom inte använt stol till barnet och reflekterar man över det så blir er lilla sandlådelek inte så kul längre tycker jag..därför skrattar jag inte med er.
    Okej, jag har aldrig hört om någon som inte använt bilbarnstol till sitt barn. Rätt oansvarigt va?
  • BlommyNess12

Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:44:17 följande:

Bra med bloggar också, där får man både namn och ort så är lätt att spåra
    Vad ska du göra med namn och ort då hade du tänkt?
  • BlommyNess12

haha jag har inte heller körkort, inte sambon heller. ingen bil heller för den delen, men bilbarnstol har vi

• BlommyNess12

Japp, men oroa dig inte vi kommer ändå bli anmälda till soc av dompans mamma.

• BlommyNess12

Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:03:26 följande:

oj, vad hettsiga ni blev av anmälan då... Ni verkar visst inte tåla skämt... Kanske bästa att tänka till lite då innan man skämtar på andras bekostnad
    Haha vadå jag tyckte det var humor! Tyckte bara det var liten pinsamt att någon skulle anmält en till soc. Typ som att kolla på idolutslagningen, man skäms verkligen av att folk faktiskt GÖR det..
  • BlommyNess12
    Ablan skrev 2009-04-12 02:05:44 följande:
    Fast skämtet handlade ju faktiskt inte onm att det var kul med bilolyckor utan skämtet var att man trodde att det INTE skulle ske någon bilolycka.
    Precis.
  • BlommyNess12
    Ablan skrev 2009-04-12 02:08:22 följande:
    Jag tänker soc anmäla dig! min farfar dog av ett astma anfall som han fick när han rökre , seriöst asså...Näääää
    HAHAHA...
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!