Inlägg från: Ablan |Visa alla inlägg
  • Ablan

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:44:17 följande:
    Bra med bloggar också, där får man både namn och ort så är lätt att spåra
    Är du så larvig att du seriöst ska springa och tjalla över ett jäkla skämt? förstår du inte att alla här faktiskt använder bilbarnstol?

Varken jag eller min sambo har körkort, så vi kör ingenstans
  • Ablan
    lollisen skrev 2009-04-12 01:50:01 följande:
    *morrar* Egentligen ska man bara stoppa dem, eller ringa polis direkt och ge alla upgifter man kan så att de kan stoppa bilen å ta dem på bar gärning alltså... Japp, så ska jag fanimig göra varenda gång jag ser något pucko som kör med obältade barn i framtiden! Japp..
    Jag ser dem aldrig på vägen för jag åker buss, men jag ser dem när de lämnar parkeringen...

egentligen så ska man ju ringa, för föräldrarna får ju skylla sig själva, men barnen de väljer ju inte själva.
  • Ablan

på tal om att trampa folk på tårna, för två år sedan var jag och hälsade på hos mina föräldrar och jag var i lekparken med min lillebror (då 14 år) och några av hans kompisar för att min son skulle leka och så skulle jag vara lite rolig, trodde jag.

Jag: vad gör man inte på konsert i thailand?

De andra: vet inte?

Jag; VÅGEN! ha haha!

Min brors kompis
    : Inte roligt alls, min mormor var där under tsunamikatastrofen.

Jag
    : eller hur?! HaHa HA!

Ingen annan skrattade och han försökte inte lura mig utan det var sant, sjuuukt pinsamt....

• Ablan
    Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:03:26 följande:
    oj, vad hettsiga ni blev av anmälan då... Ni verkar visst inte tåla skämt... Kanske bästa att tänka till lite då innan man skämtar på andras bekostnad
    Fast skämtet handlade ju faktiskt inte onm att det var kul med bilolyckor utan skämtet var att man trodde att det INTE skulle ske någon bilolycka.
  • Ablan
    lollisen skrev 2009-04-12 02:03:21 följande:
    HAHAHA!!! Fy faaaan vad sånt är PIIINSAMT!!! Men kul att höra om andra som är lika klumpiga som en själv emellanåt.
    Det var faktiskt riktigt fruktansvärt pinsamt
  • Ablan
    lollisen skrev 2009-04-12 02:05:53 följande:
    Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:01:31 följande: Jaha?? Jag har vänner som kört ihjäl sig. Med bil och med skoter... Jag höll själv på att köra ihjäl mig en gång, krockade med en stor jäkla jättestaty på 3 meter gjord i betong, skämtar om det jätteofta. Har en farfar som dog i lungcancer, var med vid hans sida då han dog. Folk dör, kommer alltid att dö. Även i tragiska olyckor.. Men vaffan vore livet utan humor?? Ska man sitta å gråta sig blodig över allt tragiskt varenda dag eller??
    Jag tänker soc anmäla dig! min farfar dog av ett astma anfall som han fick när han rökre , seriöst asså...

Näääää
  • Ablan
    lollisen skrev 2009-04-12 02:12:41 följande:
    Vill ni veta en rätt rolig sak ändå? Den där statyn jag körde in i och kraschade totalt, den som vägde typ 2 ton eller så... Bysten som stod på den, var på en som kallades för smokey, han som grundade Scandinavian racewaybanan. Alltså, han grundade en racerbana eller vad det kallas... Det tycker jag är lite kul.. Men sen har jag kåg humor med.. Skojjade med både brandmännen och ambulansmännen så att de satte på mig syrgasmasken för att få tyst på mig..
    Ha ha snacka om ironi
  • Ablan
    BlommyNess12 skrev 2009-04-12 02:13:01 följande:
    Japp, gör du så. Nu ska jag gå och sova för jag ska ut och åka bil tidigt som sjutton imorgon med sonen tjingeling
    Sov gott, vakna torrt!
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!