Inlägg från: Lady Gaga |Visa alla inlägg
  • Lady Gaga

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Koloratur skrev 2009-04-12 21:14:39 följande:
    Hm, men min son är så smart... han kan redan läsa på både svenska, engelska och latin. Spelar schack gör han också, och han älskar Einsteins gamla formler. Har du något annat tips, testat att sätta låset på ryggen på ungen? Min är inte så vig.....
    tvångströja?
    Bättre bly än illa fäkta
  • Lady Gaga
    Superba Supernovan skrev 2009-04-13 10:28:29 följande:
    Men herregud vad humorbefriade folk kan vara! Det är en SKÄMTTRÅD, och om humorn inte passar er så finns det gott om andra trådar att hänga i istället! Anmäla hit och dit, anmäl Familjeliv som har en kategori som heter Sandlådan om det nu är så stötande.
    WORD!
    Bättre bly än illa fäkta
  • Lady Gaga
    mirre2 skrev 2009-04-13 12:06:02 följande:
    Jag e bara 89år ju ingen ålder och mitt minsta barn e 3½år hahaha har jag slagit rekordet tror du ?
    Shit asså damen Kanske nåt för Guinness?
    Bättre bly än illa fäkta
  • Lady Gaga

Googlade Guinness och kom in på ööööl.

Iaf här är snigelmail:
    SKRIV TILL OSS

Guinness World Records huvudkontor finns i London på följande adress:

Guinness World Records Limited 
    3rd Floor 
    184-192 Drummond Street 
    London NW1 3HP 
    United Kingdom

När du skriver till Guinness World Records är det bra om du märker kuvertet med den av de nedanstående kategorierna som bäst passar in på ditt ärende så att vi kan svara så snabbt som möjligt:

Editorial/Publishing (frågor om boken) Licensing (frågor om licensavtal) Press Office Records Management Team (frågor om rekord: riktlinjer mm) Sales and Marketing (frågor om försäljning och marknadsföring) TV Production Website (frågor om hemsidan)
    Bättre bly än illa fäkta
  • Lady Gaga
    Deer skrev 2009-04-13 19:25:44 följande:
    detta är ganska OT. Men jag måste bara få utrycka mig. Detta är en sandlådetråd. D.v.s det som skrivs i dessa har mycket lite med verklighetan att göra. Sen att vi har olika humor inses och accepteras tydligen inte. Naturligtviss skulle värken jag eller någon annan som tycker att det är ok att skämta om allvarliga saker, villja skada sina barn (hoppas jag) Värre hönsmamma än mig får man nog leta efter. Men jag blir både ledsen och upprörd når det skriks idioti,anmäla o.s.v bara för att vi råkar ha en annan humor. Det ni andra tycker är roligt att skojja om kanske vi tycker är idioti eller fördjävligt, och kanske kan det vara så att vi som vågar skämta om detta är så fruktansvärt rädda om våra barn så vi måste skojja om det för att lätta på trycket lite gran och vi kanske är långt mycket bättre mammor än ni andra. Låt oss skojja om vad vi vill och tro för F_N inte att någon skulle villja skada eller vara oöm om sitt barn bara för att man startar en sandlåde tråd om allvarliga saker.
    Så sant så. Där slog du huvudet på spiken.
    Bättre bly än illa fäkta
  • Lady Gaga
    Koloratur skrev 2009-04-13 19:29:36 följande:
    Bra sagt! /Från mig, som matar, kramar, pussar, leker, skojar, bråkar, gosar, tvättar med gott samvete och som dessutom använder BIL-BARN-STOL.
    Vi har precis lagt ut 3000kr på både bilbarnstol och babyskydd plus att vi är igång och ska byta till en större och säkrare bil, just för att barnen ska kunna åka så säkert som möjligt.
    Bättre bly än illa fäkta
  • Lady Gaga
    o GUTEGIRL o skrev 2009-04-13 19:48:17 följande:
    Hur mycket fick ni betala för barnen?
    Dom följde med på köpet. Gjorde vi en bra affär?
    Bättre bly än illa fäkta
  • Lady Gaga
    sofanda skrev 2009-04-13 21:03:05 följande:
    Samma här...beställde en...fick två...tror de hade kampanj T2B1....kanske samma?
    Ja nåt sånt var det. Men den minsta var "restad" och skulle komma inom 3 veckor.
    Bättre bly än illa fäkta
  • Lady Gaga
    sofanda skrev 2009-04-13 21:09:26 följande:
    Aha...Vi fick båda på en gång..skrämmande lika ibland...
    Bättre bly än illa fäkta
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!