Inlägg från: Ablan |Visa alla inlägg
  • Ablan

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

NU ska jag också sova, har ett streetrace att delta i under morgondagen, med sonen lös i bilen givetvis, det blir mer spännande så.

• Ablan
    JAG är BÄST skrev 2009-04-12 17:39:32 följande:
    Hon sitter å skriver upp namnen från bloggarna Så stör henne inte
    Aha men då så , som hjälp på traven: jag är ensam om mitt namn i sverige så ödsla inte bort din tid på att leta rätt på vart jag bor, det räcker med mitt namn, det kan inte bli fel.
  • Ablan

Jag kom på en rolig lek med mon sin idag, vi knöt fast ett hopprep mellan hans bobbycar och bilen sen raceade vi som fan, gud vad han flög där bak!

En massa idioter tutade, vad fan vill de?
    Jag tyckte att det var roligt och om mamma är glad så är barnen glada, det har jag lärt mig på FL och här är allt sant.

• Ablan
    JAG är BÄST skrev 2009-04-12 17:58:38 följande:
    Då har hon ju då ett namn säkrat
    Japp, jag ska skicka ett tackkort till min pappa för att han gav mig kaagard, så att jag är lätt att finna
  • Ablan
    Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:56:16 följande:
    Bara strunta i dem. De är något fel på dessa personer. De har bilbarnstolar till barnen, men dock inga hjärnor. De är unga omogna föräldrar/barnlösa/gravida å nogon norsk med också. Ja, ett jäng ****
    Omogen? Gud asså, jag bah tar åt mig fett mycket! {#lang_emotions_demon}

Att kunna skratta åt sig själv tycker jag är ett tecken på mognad
  • Ablan
    Trailer T skrev 2009-04-12 18:01:24 följande:
    Ja
    Ok, me first!

Mitt namn finns ju i sidfoten. jag bor i fittja, du ser mig tydligt för jag är rätt ensam om att vara vit här jag är som ett ljus i mörkret, jag säger inte att det är fel att vara mörk utan mer att jag är en solklar minioritet här.
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!