Inlägg från: Trailer T |Visa alla inlägg
  • Trailer T

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Undrar hur en sån socanmälan ser ut

Hej stora stygga soctant

Du vet på Familjeliv så är det några,en norsk,en svensk och en tysk eller nått och dom typ har inga bilbarnstolar och alla använder dom rep och silvertejp..Snälla soctant,ta barnen i från dom för dom är typ olämliga som föräldrar..Iof ligger tråden i sandlådan och det är typ humor men ändå..

Mvh
    En duttig Mamma

• Trailer T

Dompans mamma skrev 2009-04-12 18:07:09 följande:

Ni bör nog backa tillbaka några sidor... var det inte ni som tålde skämt? ;P
    Tog det så lång tid att fatta var tråden låg
  • Trailer T
    Ablan skrev 2009-04-12 18:09:02 följande:
    Fan vad jobbigt för henne då... Haha, då har hon något att göra följande veckorna då. "mission: find Trailer T "
    Blir attleta runt bland en miljon syrianer + moi
  • Trailer T

*rapar*

Har druckit fyra glas vin och nu ska jag ut och skjutsa barn eller så får dom gå eller nått

• Trailer T
    lollisen skrev 2009-04-12 18:13:46 följande:
    Trailer T skrev 2009-04-12 18:13:04 följande: LIte bong innan du går? Så att det blir extra roligt menar jag?
    Wow..Vilken effekt det blev
  • Trailer T

Jag ska äta glass utan glasbitar

• Trailer T

Jag fattar fortfarande inte varför man ska lägga ut flera tusen på bilbarnstol när det finns silvertejp

• Trailer T

Barn av idag är så bortskämda

• Trailer T

Jag har dom där jävla CIA smyger runt i buskarna..Tror dom lagt avlyssningsutrustning i mitt kaffe också

• Trailer T
    Ablan skrev 2009-04-12 18:34:21 följande:
    Helt sjukt, vad fan vill de? Bara för att jag har usama bin ladin i min msn lista så betyder ju inte det att jag har en massa ofog för mig liksom...
    Nä precis jag har Markoolio på min msnlista likssom
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!