Inlägg från: Ablan |Visa alla inlägg
  • Ablan

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

toosweet skrev 2009-04-12 18:02:22 följande:
    Det är olagligt att åka så med sina barn...
    Palla bry sig om lagen, planka på bussen, ladda ned från piratebay, snatta en kexchoklad och åka med barn lösa i bilen, skit samma liksom.
  • Ablan
    Trailer T skrev 2009-04-12 18:05:54 följande:
    Mig blir det svårare att hitta..Jag bor i södertälje och är typ halvblatte
    Fan vad jobbigt för henne då...
    Haha, då har hon något att göra följande veckorna då.

"mission: find Trailer T "
  • Ablan
    SABL skrev 2009-04-12 18:07:42 följande:
    Missade sista namnet på dig Anna, men huvudsaken är ju att hon hittar oss :P
    Kaggard räcker gott och väl jag tror att det finns sammanlagt 8-10 stycken kaagaard i sverige
  • Ablan
    Dompans mamma skrev 2009-04-12 18:08:55 följande:
    Du skrattar ju inte åt dig själv, uatn åt ditt barn...
    Nej jag lever mig in i att jag har en fantasi bil och i min fantasibil så sitter mina 5 fantasibarn lösa.

Precis som att jag brukr tanke-shoppa för mina fantasi miljoner.
  • Ablan
    lollisen skrev 2009-04-12 18:15:34 följande:
    Trailer T skrev 2009-04-12 18:14:16 följande: Aaah, skojja du eller? Lovar att de blir skiiiitkul att köra bil efter den där... ho ho ho...
    undrar hur man skulle bli påverkad av det?
    Man blir ju mer modig av alkohol och lite mer nojig och försiktig av att röka på.

Det jag vill ha sagt är, kör på för fan, det jämnar ju ut sig!
  • Ablan
    lollisen skrev 2009-04-12 18:18:41 följande:
    Man blir en riktigt bra bilförare av det såklart! sen blir allt mer spännande... Nojjan gör det hela spännnde....
    Eller hur, leka jagad med sig själv och faktiskt känna sig jagad, men av vad...?

Det vet man inte, det är därför det blir spännande!
  • Ablan
    lollisen skrev 2009-04-12 18:22:48 följande:
    Precis! Antingen är det snuten, soc eller nåt läskigt monster. Ja, det är ju även spännande för barnen, ett riktigt äventyr liksom..
    Så kn man ta med sina barn tänk vad roligt när mamma sitter och gastar:

"ducka! Nu kommer de!!!"

"men vem mamma"

"FBI, de har varit ute efter att stjäla mina tankar länge nu!"

"Mamma jag är rädd, sluta"

"ta över ratten, mamma ska panga de elaka männen!"

Sen lägger man sig i baksätet med fejan mot rutan och pangar med sin osynliga basokas, pch, pch pang, trrrrrr, pch pan "Ja jävlar jag fick honom den jäveln!!!"
  • Ablan
    Trailer T skrev 2009-04-12 18:31:35 följande:
    Jag har dom där jävla CIA smyger runt i buskarna..Tror dom lagt avlyssningsutrustning i mitt kaffe också
    Helt sjukt, vad fan vill de?

Bara för att jag har usama bin ladin i min msn lista så betyder ju inte det att jag har en massa ofog för mig liksom...
  • Ablan
    MaijaO skrev 2009-04-12 18:43:46 följande:
    Nu har jag bara läst ts så det är säkert fler som redan har skrivit det. Men hur i h...te tänker du nu ts?!? Jag menar, ok så länge ungen inte kan ta sig runt i bilen men sedan blir det ju outhärdligt, och även om inte ungen har börjat krypa runt så är det skitjobbigt att ha dem i knät hela tiden. Jag vet inte hur era är men mina envisas med att sno ciggen ur munnen på mig när jag åker bil. Så nej, på något sätt måste man låsa fast dem i bilen. Vi har en jätte käck bilbarnstol, av en lite äldre modell, som är två krokar som man hänger över ryggstödet på bilsätet. Vi fick den på en loppis. Men har man inte sån tur så kan man ju alltid fixa något själv med lite buntband, tejp och rep.
    Ah när de snor ciggen, vilken klassiker...

jag brukar ge mina varsin och en tändare att leka med (rudolf får ingen längre för han använde bara sin till att boffa gas, jisses att det ska vara så svårt att vänta med det tills man fyller 7, suck)

Men nu har jag min i fred oftast, ibland puffar de så flitigt att jag inte ens behöver tända en egen utan jag får mitt nikotinbehov tillfredställt av andrhands röken.
  • Ablan
    mirre2 skrev 2009-04-13 19:33:19 följande:
    ja men vrf köpa sånt när man kan lägga 300kr på bränvin ajaaj inte smart e du säker att du har *alla hönsen hemma*
    Ger man dem en skvätt brännvin i vällingen så sover de gott i bilen sen

Lugn och skön bilfärd sen .
  • Ablan
    Trailer T skrev 2009-04-15 14:56:14 följande:
    Tja ba ni ba.. Här var det lugnt idag..Sitter ni månne och funderar på att köpa bilbarnstol
    Ha ha hell no, det kommer inte att hända!

Pfft... Som att man skulle slösa sina ölpengar på det
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!