Inlägg från: Trailer T |Visa alla inlägg
  • Trailer T

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Hej trådskaparen

Kan man inte binda fast barnen i avgasröret

• Trailer T
    BlommyNess12 skrev 2009-04-12 18:55:10 följande:
    Trailer T skrev 2009-04-12 18:44:54 följande: HAHA, du går verkligen in för det där också
    ja man måste ju vara TYDLIG
  • Trailer T

starlight in the night skrev 2009-04-13 08:45:22 följande:

Detta var det sjukaste jag läst... Ni borde ju inta ha barn... Fy fan... hur kan DU/NI utsätta ert barn för sådan påtaglig fara? Jag kräker på er... (när han låter konstigt brukar vi stanna) Du ska bli anmäld till socialen, det är ju en sak som är säker.. Hoppas att fler här har gjort detsamma...
    Heter det inte jag KRÄKS på er
  • Trailer T

o GUTEGIRL o skrev 2009-04-13 19:48:46 följande:

Ska jag starta en surkärringstråd åt dig? Vi kan knyppla i den.
    Eller brodera
  • Trailer T

Så flera stycken med bilbarnstolar i sina bilar idag..Fy fan va fegt

• Trailer T

Jag tycker det är coolt att köra för fort..Hellst om jag har barna i bilen..Är så sjukt ballt att typ köra 163km i timmen

• Trailer T
    Eliva skrev 2009-04-14 17:08:27 följande:
    Nu får ni kalla mig för moraltant och tråkmåns. Det tar jag. Men; har ni inget bättre att skoja om än hur barn skadas i trafiken? Jag tycker faktiskt att det är ganska osmakligt. Förhoppningsvis fattar de flesta att ni är ironiska och inte menar allvar men man har väl många gånger sett på FL att det finns folk som tar de mest uppenbara skämt på allvar? Tänk bara ifall om ni med era skämt övertygar en enda människa om att det är ok att skippa bilbarnstolen? Jag kan ta skämt och jag kan ta ironi. Men att skämta om något som kan missuppfattas och resultera i att barn skadas är inte kul någonstans.
    Nä gud så omoraliskt..Håller med dig
  • Trailer T

o GUTEGIRL o skrev 2009-04-14 17:57:32 följande:

Kan inte bara folk hålla god forumssed och HÅLLA SIG TILL FUCKING TOPIC NÅNGÅNG??
    AMEN
  • Trailer T

Hur gör man med takboxen om man kör cab?

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!