Inlägg från: JAG är BÄST |Visa alla inlägg
  • JAG är BÄST

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Koloratur skrev 2009-04-12 18:57:14 följande:
    Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:23:53 följande:
    men var inte här då! du är fri att lämna tråden! vi har skrattat färdigt åt dina inlägg nu. Bye bye!
    Hon håller på att samla in våra namn så hon kan ju inte lämna oss är ju.
  • JAG är BÄST
    Queen70 skrev 2009-04-12 19:24:10 följande:
    ung...tack *blir rörd*..Inte ofta man får höra det vid 38 års ålder :)Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:56:16 följande:
    Visst blir man rörd av att bli kallad ung

Själv fick jag visa leg på systemet i Torsdags det är fan i mig inte illa om man som jag är 37år.
  • JAG är BÄST
    Gosingarna skrev 2009-04-12 20:04:08 följande:
    Läser å undrar.....är ts verkligen allvarlig???????????????????????????
    Klart som fan att hon är allvarlig.

• JAG är BÄST
    Wavva skrev 2009-04-12 20:02:50 följande:
    Koluratur: Jag antar och hoppas att ditt inlägg bara är på skoj för att se folks reaktioner, för annars fattar jag inte varför du gjort ett inlägg... som att be om påhopp...
    Det är inte på skoj då den ligger i sandlådan TS är fullkomligt allvarlig ju
  • JAG är BÄST
    Deer skrev 2009-04-12 20:07:46 följande:
    jag måste nog helt instämma i att det är totalt onödigt med bilstolar. Slänger in mina barn (5 mån och 2,5 år) i hundburen i bakluckan.Sitter,ligger dom i den kan dom ju iaf inte ställa till med något under bilfärden.Oftast har dom rutmönster i ansiktet när vi kommer fram, vet inte riktigt varför men dom försvinner efter ett tag iaf.Funkar bra för oss att ha det så här, så andras kommentarer om att det är oansvarigt bryr jag mig inte så mycket om.
    Vilken utomordentlig förälder du är
    Jag ska ha dig som förebild vett du
  • JAG är BÄST
    norgesessan skrev 2009-04-12 20:12:12 följande:
    Det finns krocksäkrade hundburar förresten...Om ni är hönsmammor..
    Åååh, vart finns dom att köpa? man vill ju ha det så säkert som möjligt för sitt barn
  • JAG är BÄST
    Deer skrev 2009-04-12 20:15:56 följande:
    Den jag har har jag svetasat ihop själv, blev billigast så, så det kan ju vara ett tips för den som är händig.
    Alltså du bara stiger i graderna. Du är så imponerade duktig så min vördnad för dig räcker inte till

"anmäler mig direkt till en svetsutbildning"
  • JAG är BÄST
    MizzPiggy skrev 2009-04-12 20:17:43 följande:
    mig veteligen är de väl lag på att ha sina små barn i barnstol när man åker bil!?dyra böter om farbror blå tar er...låter ts et litet barn sitta med bältet på sig, så bältet hamnar under hakan och uppåt då de e där de hamnar på en för liten, krockar ni sp blir ju ungen hals huggen rätt av men de kanske ni inte tänkt på????skulle inte jag önska mina framtida barn o bli halshuggna för att jag e för snål o köpa en säker bilbarnstol!
    "pekar lite försynt åt kategorierna till vänster "
  • JAG är BÄST
    panzermensch skrev 2009-04-12 20:28:08 följande:
    Har ni inte lagt er än? Skaffa rytiner för fan!
    Ääääh, va fan en annan kom aldrig ur morronrocken idag . Är ingen ide att ta på sig kläder heller.
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!