Inlägg från: Dompans mamma |Visa alla inlägg
  • Dompans mamma

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Koloratur skrev 2009-04-13 19:24:29 följande:
    Höhö, som hon redan talat om, Queen70 ÄR ju socialen... och hon spionerar redan på mig! :O *jäklar, påkommen igen!*
    Jo, vi vet. inte undra på att socialtjänsten har dåligt omdömme...
  • Dompans mamma
    Koloratur skrev 2009-04-13 19:24:29 följande:
    Höhö, som hon redan talat om, Queen70 ÄR ju socialen... och hon spionerar redan på mig! :O *jäklar, påkommen igen!*

Jo, vi vet. inte undra på att socialtjänsten har dåligt omdömme...
  • Dompans mamma
    Koloratur skrev 2009-04-13 20:27:34 följande:
    Dompans mamma skrev 2009-04-13 20:24:31 följande:
    Jaha, det var ingen som reagerade på ditt påhopp så du måste skriva det en gång till? Jag ska göra dig glad och reagera som du vill.. Okej, här kommer det: FY FAN HUR KAN DU KLAGA PÅ MIG NU BRYTER JAG IHOP OCH BEVISAR VILKET WHITE TRASH JAG ÄR! BUHU!! Bättre nu dompans mamma?
    1. Inte dig jag klagade på. Inte är det väl du som förpestar socialtjänsten?
    2. jag skulle se om man kunde kopiera ett inlägg man redan skrivit.
    3. ...det gick inte...
  • Dompans mamma
    vampyria2 skrev 2009-04-13 21:40:17 följande:
    För bilstolar är så tunga att bära omkring på, ungar lär sig ju att gå själva efter ett tag
    Bilbarnstolen spyr inte i häftiga svängar, gnäller inte efter halva resan, man kan lämna den i bilen en stekhet sommar utan att almänheten klagar. Behöver inte stanna var 10:e minut för att den måste lätta på trycket. Och har en engångskostnad, dvs billig i drift...
    Silverkatten06 skrev 2009-04-13 21:40:53 följande:
    Vem ska då badda min panna när jag är bakis? 
    lägg en trasa i sittsen och låt huvudet vila i den mjuka sittsen.
  • Dompans mamma
    Koloratur skrev 2009-04-13 22:02:30 följande:
    Dompans mamma skrev 2009-04-13 21:39:00 följande:
    mäh, är alldeles för sent för abort nu när trillingarna kommer om tre veckor... och förresten så måste jag ju ha några extrabarn i reserv! och dessutom... varför ska jag skaffa bilbarnstol om jag inte ska skaffa barn? har du mött någon som åker omkring med bilbarnstol ifall de får barn? va? va?!
    Har du mött någon som åker omkring med barn utan bilbarnstol? va? va?
  • Dompans mamma

Nä, fylkena har väl inte råd med sådana tjänster i Norge, och i praktiken skulle det inte fungera, 4 737 171 invånare i norge och alla i behov av stöd.

• Dompans mamma

ojdå, de klarar det. inte illa. Men i norge måste man fixa alt själv. Så du får nog gå och knacka på hos tanterna och be om femtielva blanketter att fylla i innan de gör någonting...

• Dompans mamma
    lollisen skrev 2009-04-16 22:57:54 följande:
    JAG är BÄST skrev 2009-04-16 22:55:28 följande:
    Fick precis ett mail, med "god" motivering till att ta bort min älskade tråd.. Buhuuu.. Får väl snart ett till, för att jag är OT här eller nåt.. Suck.. Ja ja.. *suck*
    Vulken tråd skulle de ta bort?
  • Dompans mamma

I Schweiz får inte barn under typ 15 sitta i framsätet. Och den som sitter där måste ha bälte. Dem i baksätet behöver inte ha bälte och man får enligt lag ha barnen i bagaget. Så var det i alla fall när jag var liten.

Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!