Inlägg från: lollisen |Visa alla inlägg
  • lollisen

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

fotbollsfru skrev 2009-04-14 13:56:06 följande:
    Jag har redan kollat med SOC...de kommar att köra runt med en Minibuss i eftermiddag och plocka upp oss allihop...
    Med eller utan bilbarnsstolar? Vill veta om de slösar med ekonomin..
  • lollisen
    CTMT skrev 2009-04-14 14:05:37 följande:
    Man kan välja vad man skämtar om!Om din mor/far/syster/bror/barn hade haft dödlig cancer, hade du skämtat om det då?Om ditt barn hade dött i en bilolycka - hade du skämtat om det då?Om din mamma hade begått självmord - hade du skämtat om det då?Använd hjärnan och TÄNK EFTER! Det finns MÅNGA som har varit med om mycket här, t.ex. haft ett barn som omkommit i bilolycka. Skulle du förlorat ett barn på detta viset så hade du nog inte uppskattat denna tråden, TROTS att den ligger under sandlådan (som dessutom är till för små barn, och inte ens små barn beter sig fullt så illa som ni gör. Skäms på er.)
    Jag tycker att Jeff Dunham är SKIIIITROLIG! Trots att han skämtar om självmordsbombare som jag inte anser är roliga i verkligheten... Förstår du?
    Jag tycker inte att självmordbombare är roliga i sig, men då Jeff skämtar om dem så gör han det på ett roligt sätt...

Man måste ju inte ta allt på dödligt allvar...
  • lollisen
    norgesessan skrev 2009-04-14 14:09:31 följande:
    mrzaswrrporporeåpoerpeopåöäöddfdDFdffdKram från Jonathan...(Eftersom man inte får vara i sandlådan om man inte är liten..)
    Men....? Är han hos dig? Jag lämnade ju han på dagis innan? Hur fan gick det till? *funderar*
  • lollisen
    norgesessan skrev 2009-04-14 14:14:25 följande:
    Lollisen, tyckte han hällre kunde vara hos mig, så jag tog hem honom, ingen tittade mot grinden, så jag vet inte om någon har fattat ennu...Han har det jättekul iallafall, vi har bakat chokladbollar med massor av socker i Han ville så gärna stanna uppe inatt
    Jahaa... okej.. Jo, då vet jag att jag kan stnna uppe å festa hela natten lång nu då..
  • lollisen
    norgesessan skrev 2009-04-14 14:16:27 följande:
    Men Chrizter och Zwen då? JAg tog inte hem dom....
    Skit i dom... De hittar själva...
  • lollisen

Fan vad äckliga ni är! Gå på toaletten för sjutton! Tänk på vad ni lär era barn... Är det okej att de pissar på sig med eller?

• lollisen
    Kaxmaja skrev 2009-04-14 14:41:04 följande:
    ähh ungen sover ju på balkongen ju
    Ja det hoppas jag verkligen... Det skulle vara sååå oansvarigt om barnen skulle få ta del av nåt så äckligt som då föräldrar pinkar ner sig.. Usch å fy!
  • lollisen

JAG är BÄST skrev 2009-04-14 14:41:26 följande:

är det så jävla lätt att skaffa barn?..Ååååh, här har man legat i sängen stonkandes å stönandes å svettats ionödan för att få till en unge i 12år ,,,lagt ut en massa onödiga pengar på IVF å resor för det.Tänk hur mycket vin å sprit vi skulle ha fått för dom pengarna FATTA , vad onödig tid vi lagt ner här.Vi som har 4 dagis bara där vi bor, samt alla dgamammor.
    Ja shit vad onödiga pengar liksom....? Vad i hela friden tänkte ni på egentligen?
  • lollisen
    fotbollsfru skrev 2009-04-14 14:43:51 följande:
    Men...men...men...de har ju blöja! Och det står på paketen att den ska kunna ta emot 7 kilo...eller?! Borde ju räcka ett par dagar tycker man ju.....
    Men tänk på hur de kan påverkas... Det måste vara skrämmande för ett barn att se nåt sådant.. Det är inte normalt att kissa på sig...
    Ska genast ringa soc...
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!