Inlägg från: lollisen |Visa alla inlägg
  • lollisen

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

JAG är BÄST skrev 2009-04-14 14:45:12 följande:

Har ingen aning
    Hoppas att ni lärde er nåt av detta nu.... mhmmm....
    Att ligga å snuska är helt ur tiden liksom... Usch... Vem fan håller på med sånt nu? Hallå?
  • lollisen

JAG är BÄST skrev 2009-04-14 14:49:28 följande:

Vi trodde alla gjorde så för att få ungar men ack så fel vi har haft Hade vi vetat att det bara var att hämta på dagis barnen på eftermiddan efter jobbet så hade vi säkert hunnit med ett gäng
    Nej usch fy fan!!
    Att gå omkring å gravid, det låter jag andra vara. TÄnk på vad man förstör kroppen bara... Bläääää...
    Att ha snusk!? Nej nej, bara då man är i behöv av pengar och då i form av prostitution.. Man ska fan få lön för mödan..
    Hur gammal är du egentligen?? Du resonerar ju som en fjortis??
  • lollisen

JAG är BÄST skrev 2009-04-14 14:55:24 följande:

Jag vet, jag fick ju visa leg på systemet i Tordags Så resonemangen mina kommer nog av mitt utseende
    Grattis!
  • lollisen
    gullsvans skrev 2009-04-14 14:58:32 följande:
    Lite fakta mitt uppe i allt...har ni koll om polisen i det län ni bor har barnbilstolar?Här i Vänersborg å omnejd,,har dom det inte,,självaste "LAGEN" har inte barnbilstolar..det är faktiskt skrämmande.
    Inte ens de flesta taxibilar har barnstolar... DÅ får man snällt låta ungarna sitta i knät eller bälta dem som om de vore stora... Eller fixa annan skjuts alternativt gå hem...
  • lollisen
    Kaxmaja skrev 2009-04-14 21:05:17 följande:
    Alltså hur får man fast bilstolen på huvudet när man ska använda den som cykelhjälm?
    Säger bara; Gaffa gaffa gaaaa a ffaaaa! Gaffatejp is tha shit!
  • lollisen
    Kaxmaja skrev 2009-04-14 21:11:51 följande:
    Ja men är den inte onöfigt stor? Måste ju bli super tungt och vingligt
    Skitsamma... det som kan hända är att de får whiplash, men vem bryr sig? Det är blir ju oftast ändå ignorerat av sjukhus som typ att man inbillar sig smärtan, så vem orkar bry sig?
    Att det blir vingligt är ju bara bra, då kanske de kan lära sig balansera ordentligt på kuppen... om inte så får vi föräldrar ett gott skratt i deras försök att cykla..
  • lollisen
    Kaxmaja skrev 2009-04-14 21:15:32 följande:
    Ahh men jag tänker ändå inte køpa bilstol även fast vi nu vet att man kan ha två användningsområden før den. Silvertejp och keps är fortfarande MYCKE billigare
    Ja absolut, det är mer än tillräckligt tycker jag. *tummen upp*
    Tycker ni verkar vara väldigt ansvarsfulla föräldrar.
  • lollisen
    Vadå skämt? Är du ett skämt? Jag fattar inte
    Äsch.. bry dig inte om elaka kommentarer.. Styjjkekjam. De är bara avundsjuka..
  • lollisen

Trailer T skrev 2009-04-15 14:56:14 följande:

Tja ba ni ba..Här var det lugnt idag..Sitter ni månne och funderar på att köpa bilbarnstol
    Vilka jävla påhopp! Blir genuint sårad...
    (?)
  • lollisen

Trailer T skrev 2009-04-15 15:01:15 följande:

Sorry då fan
    Aaaaaah! Det måste finnas gränser om vad man får slänga ur sig liksom...
  • lollisen
    Tequeida86 skrev 2009-04-15 22:21:51 följande:
    förstår inte hur man kan skämta om en sån här grej bara,inte direkt kul...händer nog varje dag att barn dör pga att dem inte sitter fastspända eller i rätt skydd...tycker inte det är ett ämne o skämta om...vad är ni för människor egentligen...
    Myyycket myyycket hemska oempatiska människor som inte har ett liv och som inte vet bättre än att skapa smaklösa trådar av ondo... Håll dig borta från oss, för ditt eget bästa...
  • lollisen

JAG är BÄST skrev 2009-04-16 22:55:28 följande:

Va?
    Fick precis ett mail, med "god" motivering till att ta bort min älskade tråd.. Buhuuu..
    Får väl snart ett till, för att jag är OT här eller nåt.. Suck..
    Ja ja..
    *suck*
  • lollisen

Alltså, grejen är ju den att det är de stora företagen som lurar oss att tro att barnen blir säkrare bara pga en bilbarnstol. Det är ju inte som så att man krockar mer sällan bara för att man köper nåt så dyrt!!

Det ligger ett vinstintresse i dessa stolar ska ni veta. Det är ingen välgörenhet! Jag blir så arg.

Nej, det blir inte säkrare på vägarna bara för att man skulle investera i en bilbarnstol, älgarna håller sig inte ur vägen för det, fylekörningar inträffar ändå och de där jävla grizzlybävrarna, de lockas ta mig tusan så fort de känner doften av bilbarnstolar! Så passa er!

Förr i tiden använde man inte sådant trams och se, jättemånga äldre som lever idag. Tadaaaa...

• lollisen
    Kaxmaja skrev 2009-04-20 12:44:22 följande:
    Helt riktigtTjejer kom igen nu jag har en PISSdag och behøver verkligen få skratta
    Samma här...
  • lollisen
    Kaxmaja skrev 2009-04-20 12:48:54 följande:
    Vi får sitta här och vara deppiga tillsammans
    Mhmmmm... Today is not a good day... än sålänge iallafall.... *bohoooo*
  • lollisen

Tala för er själva... Bläääärk, till och med solen strejkar ju idag...
    Nä, idag är ingen bättre dag för mig, har inte ens sovit gott...

*bitterfitta*

• lollisen
    Kaxmaja skrev 2009-04-21 14:42:29 följande:
    ut och racea lite med bilen så ungarna flyger runt i baksätet de brukar man bli på liiite bättre humør av iallafall. Kør hit här är det strålande sol
    ha ha ha

Vart är "hit" dååå? Ska jag vara tankelösare med ällää?
    Här ser det ut som att det kan bli regn när som helst...

Funderar på att dra med lilltrollet på cirkus ikväll, det är väl en bra underhållning?
    Hur mycket tror ni att jag kan få för honom?
  • lollisen
    Kaxmaja skrev 2009-04-21 14:48:04 följande:
    Oslo Ja cirkus är bra. Kan han några konster? De är ju lättare att få honom såld på. Men sätt han i en bur så luras de flesta
    Ahaaa, det är ju en bit.... Men inte allt för långt ifrån min bror... Som bor i Drammen.

Ja, han kan... hmmm...
    rapa högt på beställning.
    slåss, stark som fan.
    göra kullerbytta.
    Stå på huvudet.
    köra bil.
    arbeta är han bra på, han är uthållig den lille rackaren...
  • lollisen
    Hackemamma skrev 2009-04-21 14:49:11 följande:
    Eller ge hormoner för maximal skäggväxt! Om han inte kan några bra konster, menar jag...
    Fast det tipset var ju bra, eftersom man kanske kan få extra mycke om han är både hårig och kan utföra konster....? *funderar*
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!