• zera

High Sensitive 10 mIU/ml

Jag var med om samma sak som dig för några dagar sen, Först såg jag ingenting trots känsliga test, nån dag senare så var det så svagt att man bara kunde skymta det med mycket god vilja. Och för några dagar sedan så satt jag helt plötsligt med ett tydligt streck. Jag tror nog helt enkelt att du har en liten skrutt på G i magen och vågar mig på ett jätte grattis!!!!!

• zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-13 21:24:58 följande:

Åh, du får mig att hoppas nu! Jag hoppas att du har rätt, att där är en liten på jäsning. Håll tummarna för mig
    Självklart håller jag tummarna för dig Vet hur jobbigt det är. Testade säkert 10st jääääääääätte svaga test innan jag fick ett som jag helt enkelt inte kunde tvivla på. Är så nyfiken. Du måste skriva så fort du har testat igen =) Men eftersom dom är så svaga så kan det ju faktiskt bero på att det är tidigt i graviditeten som i mitt fall så för att vara lite extra säker så testa bara på morgonen då det ofta är lite högre halt hcg =)
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-13 21:25:41 följande:

Men åååh vad jag är glömsk Grattis till plus zera!!!
    TACK
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-13 21:46:32 följande:

Jag har bara testat på morgonen. Någon dag har jag även tagit ett mitt på dagen, alltså kvällsurin. Tidigare såg man inget alls på de som mäter 25, men nu kan man faktiskt skymta ett streck där. Tror jag iallafall, om det inte är så att jag inbillat fram det Jag lovar att hålla er uppdaterade!
    Låter precis som mig. Håller mina tummar och tår och hoppas på uppdatering imorgon eller nått sånt
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-14 13:29:59 följande:

Jag gjorde ett test tidigare idag och jag tycker det är starkare nu. Men nu kommer jag att vänta några dagar innan jag testar igen
    ser du det utan allt för mycket ansträngning nu?
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-14 13:35:54 följande:

Ja nu behöver jag inte vinkla lika mycket Jag hoppas att det blir starkare om någon dag, för nu börjar jag få ont i magen av allt testande. Och nu testar jag med dom som mäter 25 mIU/ml för dom andra tog slut. Jag har även pratat med min läkare så nu vet jag nog varför strecket är så svagt, då jag har så oregelbunden mens är det svårt att sätta ett datum. Men hon tror att jag är på BIM -5 eller 4. Så nu ska jag försöka hålla mig till helgen, kraftig betoning på försöka
    Åhh va kul :D Jag känner mig nästan säker på att du faktiskt är gravid Guuud va roligt i så fall =) Haha, får väl se hur länge du kan vänta
  • zera

Ja det är jätte svårt att se på kortet, men jag ser dock strecket om jag anstränger mig =) Jag tror nog att det blir starkare om nån dag eller så

• zera

inte säkert att det blir starkare ännu, hcg fördubblas ju ca var 3:e dag :) så du får nog avvakta ett par dagar =)

• zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-16 14:09:30 följande:

Test som mäter 25 mIU/ml i42.tinypic.com/25tksuc.jpg
    Hur ser dom ut i verkligheten? för jag vet att dom testen jag gjorde i början när jag testade gick verkligen inte att få med på bild men syndes mycket tydligare på riktigt
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 10:45:04 följande:

Känner jag mig själv så blir det nog ett test i kväll Jag har så många test hemma och dom var ju så billiga så ett eller två test blir det nog varje dag. Min väninna tyckte att jag skulle låta bli att testa med babytimes 10 mIU/ml och ta Testlagrets vanliga istället. Där blir aldrig spökstreck eller liknande (enligt henne). Så jag ska ner till henne senare idag och hämta en hög
    Å va spännande, då se jag fram emot uppdatering ikväll
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 16:55:24 följande:

Jag har ju inte nått min BIM ännu, men om jag varit gravid så skulle det visat sig nu. Iallafall genom starkare streck för varje dag. Jag har testa som en galning den senaste veckan och hur jag än gör så blir strecken inte starkare. Samtidigt så undrar jag hur så många test kan ge spökplus, något av dom borde stämma egentligen. Jag kommer nog att fortsätta testa bara för att bli av med testen, men denna helgen kommer inte att vara rolig då man fått upp förhoppningarna rejält. Bara att vänta in den eviga mensen
    Fast kommer du ihåg att jag berättade att det var likadant för mig? Mitt blev inte starkare fören dagen efter BIM så jag tycker nog att du ska ha lite hopp kvar. kram
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-18 18:09:22 följande:

CB var som sagt negativt men jag får fortfarande svagt streck på testlagrets test Nej nu blir det god mat, bra tv och en massa godis!
    Vet du jag vill absolut inte göra dig hoppfull i onödan, men jag fick "inte gravid" på cb digital trots att jag plussat nu med alla andra test.
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-18 21:59:33 följande:

Men va konstigt! När tog du ett digitalt, alltså vilken BIM dag?
    Jag tog det exakt på BIM... tyckte också att det var konstigt..=/
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-19 15:35:54 följande:

Tack till er alla som svarat! Mensen kom idag så nu satsar vi på en 2010 bebis istället
    Då önskar jag er lycka till =) Men fasiken va konstigt att du fått svaga streck på så många test.
Svar på tråden High Sensitive 10 mIU/ml