Inlägg från: Trollmamma till 4 |Visa alla inlägg
  • Trollmamma till 4

High Sensitive 10 mIU/ml

TS: Jag hoppas du får ett starkare resultat men även fast dem på 10 inte har lika mycket färgämnen så ska det bli mer rosa än va ditt är.. Men jag tycker du ska köpa dem på 25..

Jag testade 10 å 25 i samma urin å den på 25 uppgav ett ljust rosa streck men den på 10 ingenting.. Tyvärr så fick jag sedan - på CB så jag vet ej om det var spökstreck eller tidigt mf..

Lycka till

• Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-15 12:21:24 följande:
    Testen är mer rosa i verkligheten än på bild. Det är svårt att få med allt när man tar ett kort. Men jag tänker avvakta nu så länge jag kan och sen får vi se vad det visar.Tack!
    Aha okej.. Då håller jag tummarna för ett starkare resultat {#lang_emotions_flower}
  • Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-15 12:29:24 följande:
    Tack! Håll dom riktigt hårt
    Japp ska göra det {#lang_emotions_cool}
  • Trollmamma till 4
    TS: Hur går det????
  • Trollmamma till 4

Njaaaa kanske anar jag ett vitt/grått streck.. Men inte rosa tyvärr..

• Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-16 17:35:20 följande:
    Jag trodde att det var så men jag vågade inte skriva det Men då ska jag göra ett nytt test imorgon och se om min gubbe ser mina Molgan-streck
    Klart han kommer se Molganstrecken men jag tror du får starkare till helgen
  • Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 10:23:12 följande:
    Jag hoppas innerligt att strecken blir starkare i helgen. Och ser inte gubben ett streck kommer jag att köpa ett förstoringsglas till honom Jag har varit duktig och inte testat idag faktiskt
    Ha Ha jaaa förstoringsglas är bra

Tror du att du kommer att kunna hålla dig från att testa resten av dagen då
  • Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 10:45:04 följande:
    Känner jag mig själv så blir det nog ett test i kväll Jag har så många test hemma och dom var ju så billiga så ett eller två test blir det nog varje dag.Min väninna tyckte att jag skulle låta bli att testa med babytimes 10 mIU/ml och ta Testlagrets vanliga istället. Där blir aldrig spökstreck eller liknande (enligt henne).Så jag ska ner till henne senare idag och hämta en hög
    Spännande.. Jag bunkrar upp med chips å läsk här ikväll

Jag kan nog hålla med om att det är bättre att använda dem på 25 än dem på 10
  • Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 15:42:46 följande:
    Okej, håll i er nu! Jag fick några test av min väninna och jag kunde inte hålla mig så länge. Hon fixade även till en bild åt mig så jag kunde visa er.Snälla säg att ni ser det i43.tinypic.com/2j5eyy1.jpg
    Nej tyvärr Jag ser bara kontrollstrecket.. Kan du inte ta ett CB imorgon??
  • Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 16:16:53 följande:
    Då är det nog bara spökplus för min del. Vet inte om jag tar ett CB imorgon med tanke på att de jag tagit nu är så svaga. Det är nog mest bara att inse att jag inte är gravid. Tack till alla er som svarat iallafall!

Nej än är hoppet inte ute.. Det är svårt att se svaga streck på datorn.. Om du ser ett svagt rosa så tycker jag att du ska ta ett CB istället

Kram å Lycka till..

• Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 16:30:26 följande:
    Testen blir ju inte starkare så jag vet inte om det är lönt att ta ett Clearblue. Sambon såg strecket på det senaste jag tog, men vi båda vill nog så mycket att vi inbillar oss att det finns där Men jag har testat med Babytimes 10 mIU/ml, Babytimes 25 mIU/ml och Testlagrets 25 mIU/ml. Alla är svaga och blir inte starkare...Så det bästa är nog att inse att hoppet är ute för denna gången
    Jag förstår dig/er verkligen Men så länge mensen uteblir så är det ju ett gott tecken Testa imorgon bitti igen..

Jag är själv testmissbrukare.. Jag börjar med Ältest å trots att jag har fått stegring så fortsätter jag att testa med dem tills dem stickorna är slut (7 st) sen 5-6 dagar efter Äl så börjar jag med gravtest{#lang_emotions_yell} Man blir ju knäpp av att hålla på att analysera varenda symtom streck m.m..
Svar på tråden High Sensitive 10 mIU/ml