Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

High Sensitive 10 mIU/ml

Kolla på mina svaga med 10ml från BabyOrNot i mitt galleri, tester.

Ludwig -02, Meja -08 & Ida BF i augusti -09
  • LitenBlomma

För enkelhetens skull lägger jag in det första testet, sedan finns det fler som jag tog dagarna efter det ända tills jag fick ett Gravid med CB.

test 12/12

• LitenBlomma
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-16 16:05:33 följande:
    Precis så där ser mitt ut fast det är svårt att få med på kort
    Jag la in det här på FL och ingen såg ett skit, likadant dagen efter. Sen tredje dagen så var det några som såg och när jag la ut mitt fina GRAVID så var det ju utan tvekan Jag ska hålla tummarna för dig!!!
  • LitenBlomma
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-16 16:10:41 följande:
    Det är lite det jag går igenom nu. Jag ser strecket både på kort och i verkligheten men andra har svårt för att se det.Tyvärr känner jag att det lutar åt att jag inte är gravid, men håll tummarna för mig så får vi se i helgen vad resultate blir
    Kan säga att t.o.m min man skrattade åt mig när jag försökte få honom att se mina Molgan-streck
  • LitenBlomma
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-16 16:26:36 följande:
    Ha ha ha ha! Vilken reaktion Molgan-streck? Jag har hört det innan tror jag...
    Molgan i Alfons Åberg. Han ser honom men ingen annan
  • LitenBlomma
    SnurrPannan skrev 2009-04-17 11:41:00 följande:
    Spännande.. Jag bunkrar upp med chips å läsk här ikväll Jag kan nog hålla med om att det är bättre att använda dem på 25 än dem på 10
    Jag håller med. Om du kollar här så ser du att mitt starkaste, tror det var 2 dagar innan bim syntes knappt men ändå fick jag Gravid på CB.

• LitenBlomma
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-18 00:15:30 följande:
    CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:58:54 följande: Visst är där svaga skillnader men trots allt blev hennes starkare för varje dag. Och på BIM-2 fick hon gravid på CB. Jag är inte ens i närheten av den styrkan på strecket. Gör jag ett test imorgon så lovar jag att skriva här.Tack för allt stöd och alla tips!
    Ja skillnaden var minimal, fast ändå lite starkare för varje dag. Men är du säker på att du är på just BIM -2. Jag trodde att min månad var körd när jag fick minus på bim sen började jag räkna efter och insåg att min äl var sen. 8 dagar sen, det är viss skillnad på strecken.
Svar på tråden High Sensitive 10 mIU/ml