Inlägg från: Anonym (testmissbrukare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testmissbrukare)

High Sensitive 10 mIU/ml

Flyssel skrev 2009-04-15 10:56:48 följande:
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-15 10:53:25 följande: Här hittade jag det jag hade läst. Jag antar att det gäller alla tillverkare. www.babytime.se/se/art/graviditetstest-1st-2....
    Jag beställde nya tester därifrån igår och missade den texten helt.
    Tack för länken, nu ska jag lusläsa allt
    SnurrPannan skrev 2009-04-15 12:15:57 följande:
    TS: Jag hoppas du får ett starkare resultat men även fast dem på 10 inte har lika mycket färgämnen så ska det bli mer rosa än va ditt är.. Men jag tycker du ska köpa dem på 25.. Jag testade 10 å 25 i samma urin å den på 25 uppgav ett ljust rosa streck men den på 10 ingenting.. Tyvärr så fick jag sedan - på CB så jag vet ej om det var spökstreck eller tidigt mf.. Lycka till
    Testen är mer rosa i verkligheten än på bild. Det är svårt att få med allt när man tar ett kort. Men jag tänker avvakta nu så länge jag kan och sen får vi se vad det visar.
    Tack!
    SnurrPannan skrev 2009-04-15 12:24:44 följande:
    Aha okej.. Då håller jag tummarna för ett starkare resultat
    Tack! Håll dom riktigt hårt
    LitenBlomma skrev 2009-04-16 14:43:49 följande:
    För enkelhetens skull lägger jag in det första testet, sedan finns det fler som jag tog dagarna efter det ända tills jag fick ett Gravid med CB.
    Precis så där ser mitt ut fast det är svårt att få med på kort
    SnurrPannan skrev 2009-04-16 14:11:14 följande:
    Njaaaa kanske anar jag ett vitt/grått streck.. Men inte rosa tyvärr..
    På bilden är strecket faktiskt grått nu när du skriver det. I verkligheten är strecket mer rosa än grått. Hmmm, ska se om jag kan ta bättre kort sen så man faktiskt kan se vilken färg det är
    zera skrev 2009-04-16 14:43:52 följande:
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-16 14:09:30 följande: Hur ser dom ut i verkligheten? för jag vet att dom testen jag gjorde i början när jag testade gick verkligen inte att få med på bild men syndes mycket tydligare på riktigt
    Strecket är som sagt starkare i verkligheten. Jag har inte så bra kameror så det är svårt att få en bra bild tyvärr

CloudBerry the 1st skrev 2009-04-16 14:51:41 följande:

Köp ett digitalt cb och gör det imorgonbitti, jag tror att det kommer att ge ett säkert besked. Då jag testade plus med båda mina barn så var det väldigt svagt på billliga testerna men hur tydligt som helst på cb. Bilden du tagit, är det inom 5 minuter?
    Kortet tog jag faktiskt efter att 3 minuter hade gått, så det är nytt.
    Jag har köpt hem CB nu så till helgen ska jag testa med dom
    LitenBlomma skrev 2009-04-16 16:09:20 följande:
    Jag la in det här på FL och ingen såg ett skit, likadant dagen efter. Sen tredje dagen så var det några som såg och när jag la ut mitt fina GRAVID så var det ju utan tvekan Jag ska hålla tummarna för dig!!!
    Det är lite det jag går igenom nu. Jag ser strecket både på kort och i verkligheten men andra har svårt för att se det.
    Tyvärr känner jag att det lutar åt att jag inte är gravid, men håll tummarna för mig så får vi se i helgen vad resultate blir
Svar på tråden High Sensitive 10 mIU/ml