High Sensitive 10 mIU/ml
Molgan-streck? Jag har hört det innan tror jag...
Okej, håll i er nu! Jag fick några test av min väninna och jag kunde inte hålla mig så länge. Hon fixade även till en bild åt mig så jag kunde visa er.
Snälla säg att ni ser det
i43.tinypic.com/2j5eyy1.jpg
LitenBlomma, vart kommer dina test ifrån? Babytime eller Testlagret?
Mina är också så otroligt svaga...
Testen blir ju inte starkare så jag vet inte om det är lönt att ta ett Clearblue. Sambon såg strecket på det senaste jag tog, men vi båda vill nog så mycket att vi inbillar oss att det finns där
Men jag har testat med Babytimes 10 mIU/ml, Babytimes 25 mIU/ml och Testlagrets 25 mIU/ml. Alla är svaga och blir inte starkare...
Så det bästa är nog att inse att hoppet är ute för denna gången
Jag har ju inte nått min BIM ännu, men om jag varit gravid så skulle det visat sig nu. Iallafall genom starkare streck för varje dag. Jag har testa som en galning den senaste veckan och hur jag än gör så blir strecken inte starkare. Samtidigt så undrar jag hur så många test kan ge spökplus, något av dom borde stämma egentligen. Jag kommer nog att fortsätta testa bara för att bli av med testen, men denna helgen kommer inte att vara rolig då man fått upp förhoppningarna rejält. Bara att vänta in den eviga mensen
Tack zera för ditt försök att få mig att fortsätta hoppas, men just nu känns det nattsvart
Jag avvaktar över helgen nu och sen får vi se vad som händer, om mensen eller plusset kommer...
Okej, nu har jag gjort sista testet för idag. En väninna har hjälpt mig att scanna in dom. Ser ni något på dessa?
Vanligt: i42.tinypic.com/24brcki.jpg
Inverterat: i40.tinypic.com/miz02v.jpg
CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:25:13 följande:
CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:30:55 följande:
CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:34:42 följande:
CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:46:04 följande:
CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:58:54 följande:
Testat med CB idag och det var negativt
Så nu hoppas vi på nästa månad istället, jag ska bara återhämta mig från detta.
Tack för alla svar!
CB var som sagt negativt men jag får fortfarande svagt streck på testlagrets test
Nej nu blir det god mat, bra tv och en massa godis!