Inlägg från: Anonym (testmissbrukare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testmissbrukare)

High Sensitive 10 mIU/ml

LitenBlomma skrev 2009-04-16 16:12:28 följande:
    Kan säga att t.o.m min man skrattade åt mig när jag försökte få honom att se mina Molgan-streck
    Ha ha ha ha! Vilken reaktion
    Molgan-streck? Jag har hört det innan tror jag...
    LitenBlomma skrev 2009-04-16 16:53:40 följande:
    Molgan i Alfons Åberg. Han ser honom men ingen annan
    Jag trodde att det var så men jag vågade inte skriva det

Men då ska jag göra ett nytt test imorgon och se om min gubbe ser mina Molgan-streck
    SnurrPannan skrev 2009-04-17 10:18:19 följande:
    Klart han kommer se Molganstrecken men jag tror du får starkare till helgen
    Jag hoppas innerligt att strecken blir starkare i helgen. Och ser inte gubben ett streck kommer jag att köpa ett förstoringsglas till honom
    Jag har varit duktig och inte testat idag faktiskt
    SnurrPannan skrev 2009-04-17 10:25:08 följande:
    Ha Ha jaaa förstoringsglas är bra Tror du att du kommer att kunna hålla dig från att testa resten av dagen då
    Känner jag mig själv så blir det nog ett test i kväll
    Jag har så många test hemma och dom var ju så billiga så ett eller två test blir det nog varje dag.
    Min väninna tyckte att jag skulle låta bli att testa med babytimes 10 mIU/ml och ta Testlagrets vanliga istället. Där blir aldrig spökstreck eller liknande (enligt henne).
    Så jag ska ner till henne senare idag och hämta en hög

Okej, håll i er nu! Jag fick några test av min väninna och jag kunde inte hålla mig så länge. Hon fixade även till en bild åt mig så jag kunde visa er.
    Snälla säg att ni ser det
    i43.tinypic.com/2j5eyy1.jpg

LitenBlomma, vart kommer dina test ifrån? Babytime eller Testlagret?
    Mina är också så otroligt svaga...

SnurrPannan skrev 2009-04-17 16:05:08 följande:
    Nej tyvärr Jag ser bara kontrollstrecket.. Kan du inte ta ett CB imorgon??
    Då är det nog bara spökplus för min del. Vet inte om jag tar ett CB imorgon med tanke på att de jag tagit nu är så svaga. Det är nog mest bara att inse att jag inte är gravid. Tack till alla er som svarat iallafall!

Testen blir ju inte starkare så jag vet inte om det är lönt att ta ett Clearblue. Sambon såg strecket på det senaste jag tog, men vi båda vill nog så mycket att vi inbillar oss att det finns där
    Men jag har testat med Babytimes 10 mIU/ml, Babytimes 25 mIU/ml och Testlagrets 25 mIU/ml. Alla är svaga och blir inte starkare...
    Så det bästa är nog att inse att hoppet är ute för denna gången

Jag har ju inte nått min BIM ännu, men om jag varit gravid så skulle det visat sig nu. Iallafall genom starkare streck för varje dag. Jag har testa som en galning den senaste veckan och hur jag än gör så blir strecken inte starkare. Samtidigt så undrar jag hur så många test kan ge spökplus, något av dom borde stämma egentligen. Jag kommer nog att fortsätta testa bara för att bli av med testen, men denna helgen kommer inte att vara rolig då man fått upp förhoppningarna rejält. Bara att vänta in den eviga mensen

Tack zera för ditt försök att få mig att fortsätta hoppas, men just nu känns det nattsvart Jag avvaktar över helgen nu och sen får vi se vad som händer, om mensen eller plusset kommer...

CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:25:13 följande:

Tyvärr skulle jag säga så ser jag inget tydligt plus. ...men har du en regelbunden mens?

Oftast är den regelbunden på 32 dagar. Därför tycker jag att det borde visa sig nu om jag varit gravid. Alltså är jag inte det

CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:30:55 följande:

100% säker att du har ägglossning?
    Ja det är jag då jag äter Pergotime och blivit kollad av läkare med både VUL och progesteron prov.

CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:34:42 följande:

Aha, bra. Jag tycker att det ändå ser lurt ut...alla test kan inte visa spökstreck. Jag tycker helt klart att du ska ta cb imorgonbitti.
    Men är det lönt att slösa ett CB test imorgon bitti? Med tanke på att alla strecken är så svaga så är risken stor att även CB kommer att vara det (eller i värsta fall negativt). Och om min läkare räknat rätt så är jag på BIM-2 imorgon. Är CB verkligen så mycket bättre än dom billiga testerna att det kan bli ett plus imorgon?

CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:46:04 följande:

Som jag sagt så syntes mina plus mycket sämre på bt än på cb men är du på -2 så är det nog smartare att vänta tills söndag
    Kanske blir det ett CB imorgon eller så väntar jag helt enkelt in mensen som lär komma på söndag eller måndag. Men det är så skumt att så många test av olika märken kan visa spökstreck. Man tycker ju att något av dom borde stämma. När jag gjorde mina senaste test så gjorde även min väninna det och på hennes kom där inget alls. Helt tomma och blanka medan jag har svagt streck (även sambon ser strecken). Och hade jag verkligen varit gravid så borde strecken blivit starkare för varje dag, men det blir dom inte.
    Usch vad krångligt och energikrävande detta är...

CloudBerry the 1st skrev 2009-04-17 23:58:54 följande:

Fast om du ser på LitenBlommas test så är det ju otroligt svaga skillnader. Kör på ett cb imorgonbitti då. Skriv på en gång om det är positivt.
    Visst är där svaga skillnader men trots allt blev hennes starkare för varje dag. Och på BIM-2 fick hon gravid på CB. Jag är inte ens i närheten av den styrkan på strecket. Gör jag ett test imorgon så lovar jag att skriva här.
    Tack för allt stöd och alla tips!

Testat med CB idag och det var negativt
    Så nu hoppas vi på nästa månad istället, jag ska bara återhämta mig från detta.
    Tack för alla svar!

CB var som sagt negativt men jag får fortfarande svagt streck på testlagrets test Nej nu blir det god mat, bra tv och en massa godis!

LitenBlomma skrev 2009-04-18 07:47:04 följande:
    Ja skillnaden var minimal, fast ändå lite starkare för varje dag. Men är du säker på att du är på just BIM -2. Jag trodde att min månad var körd när jag fick minus på bim sen började jag räkna efter och insåg att min äl var sen. 8 dagar sen, det är viss skillnad på strecken.
    Visst kan det vara så att min ÄL kommit senare denna månaden. Det märker vi snart om mensen kommer eller inte.
    zera skrev 2009-04-18 20:52:08 följande:
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-18 18:09:22 följande: Vet du jag vill absolut inte göra dig hoppfull i onödan, men jag fick "inte gravid" på cb digital trots att jag plussat nu med alla andra test.
    Men va konstigt! När tog du ett digitalt, alltså vilken BIM dag?
Svar på tråden High Sensitive 10 mIU/ml