• nofear

Vilket är erat dröm jobb och vilket jobb skulle ni aldrig kunna tänka er?

Mitt dröm jobb är flygvärdinna men eftersom jag inte kan några sårpk mer äm svenska o knackig engelska känns de som väldigt långt borta.

Skulle inte kunna tänka mig att jobba som slaktare.

• Svar på tråden Vilket är erat dröm jobb och vilket jobb skulle ni aldrig kunna tänka er?
  • JennyL25

drömjobbet är skådespelare men pga att lönen är dålig och jag måste ha mer vana så känns den ochså långt borta.

Vill aldrig jobba som soppåkare

• Mymlann

Drömjobbet är meteorolog eller biolog.

Jag är dock villig att pröva på nästan allt, men jag skulle dra mig för att jobba vid ett löpande band.

• Lalalong

Mitt drömjobb är nog förbundsordförande i mitt fackförbund.

åller med Mymlan, skulle aldrig kunna jobba på löpande band på någon industri... *suck och fötvivlan* Jag hade ju blivit så uttråkad!!

• Anna A

Hotelldirektör - älskar hotell!!!

Slaktare för mig också..

• lurv

Sängprovare är drömjobbet tänk att få sova på arbetstid och dessutom få betalt för det. När jag var liten så var drömjobbet en chokladfabrik typ Marabou men det har gått över .

Det jag inte skulle kunna tänka mej att jobba som är P-lisa fy för den lede för att få utskällningar dagarna i ända för att man gör sitt jobb.

• Jojo77

Flygledare tycker jag verkar vara ett häftigt jobb.

Jag skulle inte vilja vara läkare med det ansvaret. Sjuksköterska räcker bra för mig.

• Dino78

Filmresencent skulle jag vilja vara, ELLER översättare inom film (engelska till svenska)

Skulle ALDRIG vilja vara lapplisa.

• saralways

Reseledare var och är mitt drömjobb, var ute i fem år och det är det bästa jag har gjort..!

När jag tillslut kom hem var drömmen att jobba på resebyrå eller på hotell, nu jobbar jag som hotellreceptionist så det kunde inte ha blivit bättre!!

Skulle aldrig aldrig för inga pengar i världen bli flygvärdinna.. eftersom jag är paniskt flygrädd....

• Pallas

Drömjobb: Mocka stall
    Det finns inget jag tycker är mer avkopplande än att jobba i stall.

Otänkbart: Inom långvården
    Jag är allldeles för empatisk och skulle nog ha svårt att inte ta med jobbet hem.

Svar på tråden Vilket är erat dröm jobb och vilket jobb skulle ni aldrig kunna tänka er?