• Angel73

armpuffar till 1,5 åring??

Någon som vet om det finns små armpuffar att ha när man är och badar, oftast tycker jag de är så stora.

• Svar på tråden armpuffar till 1,5 åring??
  • mamma me tre

jag köpte ett par i strl 1-6 år, sånna där som man "rullar" upp på armen, dom va jätte bra. Funkar både på min 2 åring och 6 åring. Båda är smalisar men dom sitter bra ändå! köpte våra på badhuset för 69 kr!

• ElinC

Jag köpte armpuffar på badhuset för små bebisar. Samma som vi hade på babysimmet. Så kolla där... Men tänk på att det kan behövas lite träning innan barnet kan hantera att simma med dem. Så ta det försiktigt.

• Angel73

Hur se de ut på badhuset? Är de bara mindre eller är det något annat som skiljer sig??

• Angel73

Har du nått mått på dem??

• ElinC

De som vi har är runda, med dubbla luftringar, så att även om det går hål på den yttre så finns det en ring till som gör att de inte sjunker. Jag lägger ut en bild i mitt fotogalleri så kan du gå in och kolla.

• lilla lot

Om man ska vara riktigt säker ska man köpa armpuffar som inte har luft i sig, de kan ju gå sönder =(

• mirelles mamma

jag gillar cherek ringar, barnet blir friare i vattnet då. Hänger inta bara där och dinglar. Finns på babysim.com kolla i shoppen.

• Angel73

mirelles mamma skrev 2009-04-19 22:08:03 följande:

jag gillar cherek ringar, barnet blir friare i vattnet då. Hänger inta bara där och dinglar. Finns på babysim.com kolla i shoppen.
    Tack det ska jag göra
  • Angel73

hittar inte dessa cherek rings

Svar på tråden armpuffar till 1,5 åring??