• MinEgenVilja

Unga föräldrar/gravida, kika in och skriv en rad!!!

Hej! Är en tjej på 21 år som precis (6 april) fått mitt första barn!! En liten prinsessa blev de! (har ännu inge namn, men de lutar mot Lily) Och ja skulle bli super gla om andra (unga?) mammor/gravida skev inlägg och berättade hur deras liv är, och hur de förändrades. Prinsessan är ju bara en vecka än så länge, men livet verkar vara helt underbart med barn! Jag är rätt så ny här på FML (började när jag var i 7mån gravid?) och vill gärna ha folk att prata med! Vore skoj om du kikade in, och skev en rad i min gästbok!!
    Kram så länge!!!

• Svar på tråden Unga föräldrar/gravida, kika in och skriv en rad!!!
  • MickisH

Hej
    Grattis till den lilla
    Är åxå 21år, väntar andra barnet nu med bf 25juli. Min dotter har precis fyllt 3år. Kan inte fatta vart tiden tagit vägen. Börjar känna mig gammal

• shopahollic

naw grattis till lilltjejen! jag är 18 och har en dotter på snart 11månader som heter Mercedes. livet är som du skrev - helt underbart med barn!

• llhanna

Hej
    jag är 20år och fick en dotter 1 mars som heter Ailinn.
    Jag tycker det är helt underbart att ha fått bli mamma och njuter av varje dag med min bebis..

• mammasgullar

Hallå där :)
    Jag fyller 20 år i juni och lever tillsammans med min fästman och pappan till vår son, Aron som är född på självaste nationaldagen 6e juni.
    Jag fick världens bästa studentpresent

Livet är underbart, speciellt när man kommer bort från all spya haha. Du kommer älska att vara mamma, det är den bästa känslan i världen, att bara kunna ligga och titta på de vackra undren medan de äter, sover, leker, och speciellt när de lär sig.

Lily har på senare tid blivit mitt favoritnamn, när vi nu får en tjej, förhoppningsvis.
    Men det dröjer ett par år. Men det är ett sånt underbart vackert namn. Lycka till.

• Lizzyzz

hej!

Trevligt att du blivit mamma tidigt :)

Jag fick min första när ja nyligen fyllt 17.
    Snart fyller jag 24 och väntar min nr 5 i början av November!

de nadra "små" är snart 7år, 6år och twins på 4år! Man är så rik som mamma!

Hoppas allt kommer gå lika bra med att vara mamma som de har gjort för mig!

• MinEgenVilja

Tack för alla svar!! Om ni vill prata mer (som vissa har gjort) skriv i min gästbok =)
    skulle vara helt underbart! Jag tycker att de är unikt att unga människor blir gravida, och spara och älskar barnet, ist för göra abort! Häftigt!
    BEUNDRAR ER!!!
    hade bäst, fortsätt skriv! Då blir ja gla!

• MinEgenVilja

Måste säga att ni har riktigt fina namn till era barn!
    Mercedes- ett riktigt coolt namn!!
    Ailinn- Har aldrig hört de förut, men de var riktigt fint!
    Aron- Har ALLTID varit kär i de namnet!!

• Flickan1

Hej, jag fick barn nar jag var 17. Nu ar jag 18 och min dotter 6 manader.
    Det kanns underbart att vara mamma.

• jessapessa

Hej hej!
    Blir 25 i maj, har en dotter som blir fem i juni, en son som blir tre i december, och bebis nummer tre som kommer i juni

Svar på tråden Unga föräldrar/gravida, kika in och skriv en rad!!!