• Anonym (suck)

LESS på att vara fet och äcklig! FAN varför jag????

JAG VET vad jag gör för fel.. jag kan äte godis, chips, glass, dricka VARJE DAG och sen få ångest över att jag ätit det, ibland har jag inte sånt himla sug men jag VILL äta!!!!!!

Jag har testat med fan allt möjligt ÄVEN vv men jag KLARAR INGET! ABSOLUT INGET! jag har vänner runt om mig som klarar av att gå ner i vikt galant med diverse bantnings metoder.... gi, cambridge, vv m.m ...

jag hatar att vara ute och gå, jag hatar att träna, jag har skaffat träningskort och somkort och jag tar mig aldrig iväg.....

jag väger 88kg och är 160 lång och är SÅ FET!! JAG MÅR SÅÅÅ DÅLIGT!!!!!!!!!!!!! önskar man kunde ta nått piller som gjorde att man rasade i vikt! jag är så avundsjuk på er som kan äta VAD SOM HELLST utan att gå upp ett gram!!!!!!! så jäkla orättvist! min familj frågar helatiden ..."hur går det med vikten eller "dieten" (om jag börjat med något..) och så fattar dom itne hur svårt det är....

ÄNNU EN SOMMAR FET!!!!!!

vill bara dö............. varför kan inte jag få vara smal och fin och ha de kläder jag VILL ha inte de kläder jag KAN ha...........

klarar inget, jag hatar mig själv!!!!

• Svar på tråden LESS på att vara fet och äcklig! FAN varför jag????
  • Anonym

varför funkar inte vv etc?

• EEE345

Du får börja först med att bestämma dig definitivt, det har du bevisligen inte gjort ännu. Därefter får du ändra ditt sätt att tänka. Vips så kommer du att gå ner i vikt med ökad motion och mindra kcal-intag. Säger inte att det är enkelt men du väljer själv vad som är viktigt för dig i livet!

• Anonym

orka sånt folk som bara tycker synd om sig själv och sedan inte försöker riktigt att göra något åt det. Som du själv skrtiver du vill inte träna mm nä men skyll dig själv då!!

• Anonym

motionerar du nåt, går promenader eller så?

• Polly S

du _vill inte_ banta/äta nyttigt och du _vill inte_ röra på dig -vad vill du då? vad är DU beredd att göra för att gå ner i vikt?

• Beckiz86

Ja du, det finns ju inget annat att göra än att ge dig fan på det Det ÄR tufft att banta ! Men det SKA vara tufft att banta
    Jag klarar inte av cabridge, vv och sånna saker - det jag klarar galant är Dr Phils diet. Såå mycket god mat (bra mycket godare än vv!!).

Har du något jobb eller pluggar du ? Kan du ta cykel iställer för bil/buss/tåg ?
    Man kan alltid välja nya metoder, om du tex cyklar till jobbet så är det "ett nödvändigt ont". Det kostar inga pengar att cykla och man får sjukt bra konditition

• Anonym

"jag hatar att vara ute och gå, jag hatar att träna, jag har skaffat träningskort och somkort och jag tar mig aldrig iväg....."

"varför kan inte jag få vara smal och fin och ha de kläder jag VILL ha inte de kläder jag KAN ha"

Du kan inte både vara både smal och fin, samtidigt som du sitter hemma och svullar i onyttigheter och inte orkar träna. Det är inte orättvist alls, det är helt enkelt en konsekvens av din livsstil. Smala människor äter inte för mycket och kombinerar oftast sitt normala matintag med motion.

Kroppen kan ha skapat ett "beroende" efter onyttig skitmat, men det är ganska lätt att bryta. Det mesta av suget sitter i huvudet, likaså din inställnng till träning.

• Flicka88

Jag är 159,5 och väger just nu ca 80 kg, då har jag gått upp ca 8 kilo pga min graviditet. Är bara i v.25 och kommer säkerligen gå upp mer. Jag SER inte så stor ut även om jag väger så pass mycket mer än jag borde. Försök lära dig att acceptera dig själv som du är och ta allt i små steg, om du inte kan sluta med allt gotta på en och samma dag. Börja med att ta bort chipsen en vecka, och sen både chips och läsk nästa osv. Försök ersätta med frukt eller annat som du tycker om och som inte är så onyttigt. Allt går bara man vill.

• Anonym (suck)

jag har ingen motivation eller karaktär över huvudtaget

och vv funkar inte för jag hatar att laga mat efter recept!!

usch jag är SÅ sjukt negativ.........

• Heranell

Alltså, vill du gå ner i vikt är det ju du själv som måste bestämma dig! Kurer och pulver ger oftast inget hållbart resultat, men omläggning av kosten och mer motion funkar. Jag gick själv ner från 92 till 73 för några år sen, det tog mig ett halvår ungefär. Inboxa mig om du vill ha lite tips.

Svar på tråden LESS på att vara fet och äcklig! FAN varför jag????