LESS på att vara fet och äcklig! FAN varför jag????
JAG VET vad jag gör för fel.. jag kan äte godis, chips, glass, dricka VARJE DAG och sen få ångest över att jag ätit det, ibland har jag inte sånt himla sug men jag VILL äta!!!!!!
Jag har testat med fan allt möjligt ÄVEN vv men jag KLARAR INGET! ABSOLUT INGET! jag har vänner runt om mig som klarar av att gå ner i vikt galant med diverse bantnings metoder.... gi, cambridge, vv m.m ...
jag hatar att vara ute och gå, jag hatar att träna, jag har skaffat träningskort och somkort och jag tar mig aldrig iväg.....
jag väger 88kg och är 160 lång och är SÅ FET!! JAG MÅR SÅÅÅ DÅLIGT!!!!!!!!!!!!! önskar man kunde ta nått piller som gjorde att man rasade i vikt! jag är så avundsjuk på er som kan äta VAD SOM HELLST utan att gå upp ett gram!!!!!!! så jäkla orättvist! min familj frågar helatiden ..."hur går det med vikten eller "dieten" (om jag börjat med något..) och så fattar dom itne hur svårt det är....
ÄNNU EN SOMMAR FET!!!!!!
vill bara dö............. varför kan inte jag få vara smal och fin och ha de kläder jag VILL ha inte de kläder jag KAN ha...........
klarar inget, jag hatar mig själv!!!!