• Anonym (älskar hans!)

gjuta av hans penis till dildo?

Halloj!

Ja, som rubriken lyder - kan man gjuta av hans penis till en dildo? Jag har för mig att jag såg någonstans att man kunde köpa ett gjutnings-kit, men vet inte om det var för att faktiskt kunna använda den sen...

Att bli slickad av honom samtidigt som han använder "sin" penis i en...mmm....

• Svar på tråden gjuta av hans penis till dildo?
  • Anonym

Köpte ett kit på teknikmagasinet. Det var kul att göra, men den var rätt så kass för sitt ändamål, och luktade inte så gott..Men kul att göra!

• Anonym (älskar hans!)
    Anonym skrev 2009-04-13 14:03:33 följande:
    Köpte ett kit på teknikmagasinet. Det var kul att göra, men den var rätt så kass för sitt ändamål, och luktade inte så gott..Men kul att göra!
    och det var för senare användning, så att säga?
  • Anonym (lolo)

från teknikmagasinet finnes ett kit, den bidde stenhård. en aning för hård. känns stelt när man för in den.

• Anonym (lolo)

från teknikmagasinet finnes ett kit, den bidde stenhård. en aning för hård. känns stelt när man för in den.

• Anonym

Clone a Willy finns det nåt som heter. Vet inte om det är den tidigare inlägg syftar till?

• Anonym (lolo)

Just den. halvkul sak.

• Anonym (älskar hans!)

Anonym (lolo) skrev 2009-04-13 14:18:00 följande:

så det kanske är bättre att köpa en riktig då?

min man har ju precis gått med på att köpa lite roliga grejer (har varit totalt anti förut) så jag tänkte att en som var "hans" kanske skulle ta bort det jobbiga i det.....

Ska man be honom vara med och välja, kanske?
  • Anonym (lolo)

den kostade 299 kr, så prova:)
    Vi köper ibland tillsammans leksaker, o ibland överaskar jag min kille med div. saker, hihi

• Anonym

den finns som choklad med har inte testat den dock.

• Anonym

De är ju extra billiga nu, 199 på teknikmagasinet! Finns en länk med bilder på resultatet också!

Svar på tråden gjuta av hans penis till dildo?