Inlägg från: Hillevi 71 |Visa alla inlägg
  • Hillevi 71

Någon som använt Priorin?

Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av Priorin?
    Det är ett kosttillskott man tar för att stärka hårtillväxten.
    För kvinnor som tappar hår eller har väldigt tunt hår.
    www.priorin.se/sv/
    Jag har själv väldigt tunt hår och funderar på om detta vore något.
    Jag har provat schampoo och balsam som är gjorda speciellt för att få tjockare hår, märkte en liten förbättring, men vill ändå se om det finns annat man kan göra.
    Jag äter också Silica sen en lång tid tillbaka, men det har inte gett så mycket.
    Mår dåligt för mitt tunna hår och funderar på att testa Priorin. Vore kul om det fanns någon som använt det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-16 09:43
    Eller finns det möjligtvis någon som har provat Rogaine?

• Svar på tråden Någon som använt Priorin?
  • Hillevi 71

Finns det verkligen ingen som använt nåt av detta??

• Hillevi 71

Nu har jag iaf köpt Priorin och tagit det i snart 4 dgr. Vi får se hur det går. Man måste ju iaf köra i 3 mån innan man kan se nåt resultat. Återstår att se hur det går...

• Hillevi 71
    mammamyspys skrev 2009-05-16 12:44:31 följande:
    Nu har jag också köpt.... väntar med spänningTar du tre om dagen eller en???har du märkt ngt än???Maria
    Vad kul att det är fler än jag som provar. Ja jag tar tre om dagen. Jag tyckte efter nån vecka att det kliade i hårbotten. Sen har jag inte märkt nåt mer än. Men det har ju bara gått 2½ vecka än. Man ska ju tänka långsiktigt med det här. Så jag tänker ta dom några månader och sen se vad jag tycker. Har du känt/märkt nåt?
  • Hillevi 71
    mickz skrev 2009-05-17 16:43:29 följande:
    Håller tummarna för er! Annars få ni mer än gärna norpa några hårsäckar av mig
    Tack....haha...ja det hade ju varit bra. Jag återkommer då eventuellt...hihi.
  • Hillevi 71
    mammamyspys skrev 2009-05-31 00:56:55 följande:
    Har inte märkt ngt än började den 15 majhar du märkt ngt?????Maria
    Nej märkte bara det där som hände efter en vecka, att det kliade i hårbotten. Men jag tänker fortsätta ett bra tag till. Det står ju att man minst ska använda det i tre månader. Men visst hade jag önskat att det märktes nåt redan nu....
  • Hillevi 71

Hillevi 71 skrev 2009-05-31 10:01:16 följande:

Nej märkte bara det där som hände efter en vecka, att det kliade i hårbotten. Men jag tänker fortsätta ett bra tag till. Det står ju att man minst ska använda det i tre månader. Men visst hade jag önskat att det märktes nåt redan nu....
    Hur går det för dig mammamyspys?
    Jag tycker mig känna att jag har fått lite tjockare hårstrån, men det är så svårt att veta helt hundra. Jag hoppas att jag inte inbillar mig, men jag har ätit dom i 1½ månad nu och känner och känner på håret och tycker som sagt att det är lite lite tjockare.
  • Hillevi 71
    mammamyspys skrev 2009-06-18 12:17:08 följande:
    Ja nu har jag varit i Tunisien i en vecka så håret e blekt och torrt :( men det var det ju såklart värt:)ska köpa min andra burk idag så nu har jag kört 1 månad, tycker att jag kan känna att det växer ut lite stubb i hårbotten :):) men för mig är det viktigast att det växer ut uppe på huvudet.............vi kämpar vidare med priorin:):)
    Jag måste fråga dig hur du gör. Jag tvättar mitt hår varje dag och har stylingprodukter i plus att jag fönar det oxå. Hur gör du?
    Jag tycker annars att mitt hår har blivit tjockare, kraftigare. Det är roligt. Ska till frissan om en vecka, får se vad hon säger, om hon märker nåt.
  • Hillevi 71
    mammamyspys skrev 2009-06-25 18:34:23 följande:
    jag tvättar det på kvällen, plattar det på morgonen eller sätter bara upp det i en tofs:) nu är det toning i håret för det börjar komma gråa hår:(du måste meddela vad din frisör sa...........
    Jag var hos frissan igår och hon tycker sig oxå känna att hårstråna blivit lite kraftigare. Så hon tyckte absolut att jag skulle fortsätta med Priorin.
    Och jag känner ju att mitt hår har blivit tjockare.
    Men däremot så har jag fortfarande inte sett att det kommer nåt nytt hår tyvärr. Nu har jag ätit dom i exakt 2 mån, men jag tänker fortsätta!!
  • Hillevi 71
    barilla skrev 2010-05-16 18:52:00 följande:
    åh, precis en sån här tråd jag letade efter :) hur har det gått för er? har riktigt tunt hår och tänkte också prova detta! har en kompis som provade detta.. dock växte ALLT hår lite för fort på henne.. är det samma för er?
    Jag har lagt av med dom tyvärr, märkte inte någon jättestor skillnad. Men lider fortfarande av mitt tunna hår, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Såg att Annika Ljungberg (Rednex) gjorde reklam för någon ny produkt för tunt hår, men jag vet inte om jag ska våga mig på det....www.viviscal.se/
    Någon som hört talas om det/provat på det? Vad tyckte ni i så fall?
  • Hillevi 71
    barilla skrev 2010-05-16 21:09:10 följande:
    jaså.. hur länge provade du? märkte du NÅN skillnad alls?
    Jag minns inte exakt hur länge jag höll på, men jag tror att det var ca 6 mån. Jag upplevde som jag skrev tidigare att mina hårstrån blev något lite kraftigare, men jag ska väl nämna då också att jag tar Silica för hår, hud och naglar. Så därför vet jag egentligen inte vilket av dom som hjälpt mig.
    Nu är jag i valet och kvalet om jag ska våga prova nåt nytt, får fundera på det ett tag. Jag läser lite om Viviscal som jag nämnde.
    Barilla, ska du prova Priorin?
  • Hillevi 71
    barilla skrev 2010-05-20 18:53:35 följande:
    jag ska prova priorin tänkte jag. är så sjukt trött på mitt hår :( är helt förstört av alla blekningar å färgningar! hillevi 71: tyckte du att det växte något fortare? jag vill ju helst att det ska vara värsta mirakelkuren ;) men man skulle prova det i tre månader eller nåt väl?
    Jag kan inte säga att det växte fortare, inte för mig iaf.
    Och ja jag tror det står att man ska äta det minst i 3 mån eller nåt sånt...ev ännu längre. Lycka till!
  • Hillevi 71
    gnagartjejen skrev 2010-05-31 00:11:12 följande:
    Jag glömde nämna en sak:
    Om man har väldigt tunna och fina hårstrån kan de kännas tjockare om man använder hårprodukter med protein i.
    Bara ett tips :)
    Tack för tipset!  Det är nåt jag ska lägga på minnet.
    Lekki skrev 2010-07-29 13:15:55 följande:
    tänkte också prova priorin,,efter förlossningen så har jag tappat massa hår = (  har alltid haft tunnt hår men nu börjar jag bli rädd.,när jag var gravid så hade jag fint glansigt hår,tappade lite,men nu när pojken e 3 mån så vågar man knappt borsta håret..men tydligen e det så att det e allt hår som jag skulle tappat när ja var gravid.. så man får  hålla ut o hoppas att det vänder snart = )
    Nu har jag inga egna barn så jag har inte varit med om det där, men däremot har jag många väninnor som har barn och har pratat om det där, så i ditt fall så kommer det ju säkerligen tillbaka. Men samtidigt är det väl aldrig fel att ta nåt som kan stärka håret! Lycka till alla!
Svar på tråden Någon som använt Priorin?